Fandom

Assassin's Creed Wiki

Domenico Auditore

2754strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Domenico Auditore (pl Dominik Auditore) – asasyn i założyciel rodziny Auditore. Był przodkiem zarówno Claya Kaczmarka i Desmonda Milesa.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Dominik urodził się w Wenecji, a następnie staje się żeglarzem. Na statku kursującym po Adriatyku pływał, gdy był już "zaledwie tyle stary, aby chodzić."

Pewnego dnia, podczas poszukiwania pracy w porcie, zakochał się w młodej kobiecie nazywającej się Isabett, z którą utrzymywał związek, tak długo jak był marynarzem.

Szkolenie na asasyna Edytuj

Pewnego letniego popołudnia, opiekun Domenico wezwał go. Dominik przybył, aby zobaczyć zarówno ojca i starszego mężczyznę ubranego w pelerynę z kapturem. Wtedy ojciec młodego Auditore wyjawił mu, że jest asasynem oraz Dominik jako jego następca też ma nim zostać. Mężczyzna w kapturze, Dante Alighieri, miała stać się mentorem Domenico i przeszkolić go w sposób bractwa w zamian za pomoc dotarcia do Hiszpanii.

W ramach przygotowań do podróży, Domenico spotkał się z Dante wielokrotnie, zakupił materiały i rozmawiali o ważnych rzeczach, takich jak życie, miłość, honor i sprawiedliwość. Dante nauczył go, że społeczeństwo zostało utworzone przez jego władców, aby kontrolować ludzi, aby powstrzymać ich od myślenia i zobania prawdy. Dante następnie pokazał mu Kodeks napisany przez Altaïra ibn La-Ahada, które Marco Polo, który nabył podczas wizyty na dworze Kubilaj-chana.

Po powrocie do Rawenny, aby odebrać swoje rzeczy, Dante zmarł. Domenico poszedł ogłosić nowinę ojcu, ale zanim zdążył powiedzieć słowo, ujawnił, że Dante został zamordowany przez Zakon Templariuszy.

Ojciec Domenico nakazał mu natychmiast wyjechać do Hiszpanii, mówiąc mu by wziął Kodeks i jego rodziny razem z nim. Marco Polo podarował Domenico mały arkusz papieru, mając własny numer konta bankowego Polo na niego tak, że Domenico może wybrać z niego w razie potrzeby.

Podróż do Hiszpanii Edytuj

Domenico wypłynął w nocy, na statku wypełnionym ładunkiem mającym być sprzedawanym w Barcelonie. Jednakże, aby uniknąć nadciągającej burzę, zostali zmuszeni do schronienia się w porcie w Otranto. Tutaj piraci zatrudnieni przez templariuszy podkradli się na pokład statku. Domenico nie widzi ich aż było już za późno. Ukrył się wraz ze swoją rodziną w ładowni, potargał Kodeks , i umieścił jego strony do różnych pudełek i pojemników.

Piraci, którzy znaleźli Domenico i jego rodzinę, zażądali Kodeksu. Domenico powiedział, że byli pijani, i powiedział, że wyrzucił go za burtę. Dwa z nich trzymał Dominika w dół, podczas gdy reszta atakowała na tle seksualnym Isabette, przed zabiciem i rzucając ją za burtę. W końcu wyrzucili zarówno Domenico i jego syna za burtę, przed kradzieżą ładunku statku i zatopieniem go. Domenico i jego syn osiedli na brzegu, a ciało Isabette morze wyrzuciło na plażę następnego dnia.

Założenie rodziny Auditore Edytuj

Domenico i jego syn udali się drogą lądową do Florencji. Korzystając z konta Polo, Domenico wynają mały pokój dla swojego syna przed podróżą w przebraniu do Wenecji, aby spotkać się z ojcem. On jednak szybko odkrył, że już nie żyje i wrócił do Florencji następnego dnia.

Domenico rozpoczął studiowanie klasyków, biorąc lekcje śpiewu i biorąc rozmowy na temat architektury. Podszywał się pod szlachcica na dworze florenckim, gdzie wziął nazwisko Auditore i została przyjęty jako część szlachty miasta.

Domenico następnie zakupił i wyremontował, posiadłość, która później stanie się Villą Auditore w Monteriggioni. Właśnie tam szkolił syna, aby stał się asasynem, podobnie jak on.

Dalsze życie Edytuj

Przed śmiercią, Domenico skonstruował kryptę rodzinną Auditore w obrębie miasta, pozostawiając swoje wspomnienia wyryte na kamiennych płytkach całych murach.

Więcej w Fandom

Losowa wiki