FANDOM

Dmuchawka – broń dystansowa, występująca w Assassin's Creed III: Liberation i Assassin's Creed IV: Black Flag.

Assassin's Creed III: Liberation Edytuj

Dmuchawka jest bronią dystansową, umożliwiającą rażenie strzałkami celów z odległości. Aveline de Grandpré otrzymuje ją w 1765 roku od jej mentora, Agaté'a. Agaté natomiast przejął ją od asasyna Françoisa Mackandala. Asasynka może strzelać z niej strzałkami berserkera oraz zawierającymi truciznę. Wiadomo, że Aveline zlikwidowała nią kilku hiszpańskich żołnierzy.

Dmuchawka została także wmontowana w parasol, co umożliwiało strzelanie w personie damy. Aveline otrzymała ją od Géralda Blanca.

Assassin's Creed IV: Black Flag Edytuj

Dmuchawka działa na tej samej zasadzie, co w Assassin's Creed III: Liberation. Edward Kenway otrzymuje ją od Mary Read w Tulum w 1716 roku, podczas ataku templariuszy na wioskę. Edward może strzelać strzałkami berserkera i strzałkami usypiającymi.

Ciekawostki Edytuj

  • W Assassin's Creed III: Liberation można było dostać osiągnięcia „Predator” i „Zabójczy stóg siana”, które były bezpośrednio związane z użyciem dmuchawki.
Ikona Nazwa Jak uzyskać Trofeum
AC3L-Deadly Haystack-Hanger-Hangman-Mushroom Queen-Predator-Tree ninja-Umbrella Predator Zabij przeciwnika z drzewa przy pomocy dmuchawki i z aktywowanym Wzrokiem Orła. PS3BronzeBrąz
AC3L-Deadly Haystack-Hanger-Hangman-Mushroom Queen-Predator-Tree ninja-Umbrella Zabójczy stóg siana Zabij 50 przeciwników ze stogu siana, używając dmuchawki. PS3BronzeBrąz