Fandom

Assassin's Creed Wiki

Dead Kings

2775stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Assassin's Creed: Unity – Dead Kings
  • Gra
ACU Dead Kings DLC keyart.jpg
Informacje
  • Producent:
  • Ubisoft Montpellier
  • Wydawca:
  • Silnik graficzny gry:
  • AnvilNext
  • Premiera w Polsce:
  • 13 stycznia 2015 r. (na PC i Xbox One), 14 stycznia 2015 (na PS4)
  • Premiera w Europie:
  • Gatunek:
  • Przygodowa gra akcji
  • Tryby gry:
  • Singleplayer
  • Wymagania wiekowe:
  • PEGI 18.png
  • Platformy:
  • Xbox One, PS4, PC
  • Nośnik:
  • DLC

Dead Kings – jedno z DLC do Assassin's Creed: Unity. Premiera dodatku odbyła się 13 stycznia 2015 roku na Xbox One i komputery PC, a na PlayStation 4 – 14 stycznia 2015 roku. Dodatek ten można było nabyć poprzez kupno przepustki sezonowej, obecnie jest dostępny za darmo.

Opis Edytuj

„Po wydarzeniach znanych z Assassin's Creed® Unity, ścieżka odkupienia Arno zaprowadzi go do ponurego miasta Saint-Denis, wtedy zwanego „Franciadą”, leżącego na peryferiach Paryża. W trakcie, gdy wątła Republika stara się wstać z kolan, niepokojące wydarzenia i tajemnicze spiski sprowadzą Arno w czeluście nekropolii miasta.

Cóż to za starożytna moc tkwi pod kryptami Saint-Denis? Tak wielu się jej boi, ale jednocześnie chce ją okiełznać. Jaką rolę odgrywa w tej niepokojącej intrydze sam Napoleon? Śledztwo Arno pozwoli mu odkryć najmroczniejsze sekrety byłych królów Francji i zmierzyć się z zagrożeniem ze strony bezwzględnych łupieżców, nowej frakcji w świecie Assassin's Creed Unity.”
―Oficjalny opis dodatku

Dodatek został udostępniony za darmo w związku z przeprosinami firmy Ubisoft Entertainment za wydanie niesatysfakcjonującego wielu graczy produktu, jakim była gra Assassin's Creed: Unity. Osoby, które kupiły wcześniej przepustkę sezonową z Dead Kings, otrzymały jedną grę za darmo do wyboru z listy (Watch_Dogs, Assassin's Creed IV: Black Flag, The Crew, Far Cry 4, Just Dance 2015, Rayman Legends).

Wspomnienia Edytuj

W dodatku Dead Kings dostępne jest sześć misji głównych wyłącznie dla pojedynczego gracza:

Więcej z Fandomu

Losowa wiki