Fandom

Assassin's Creed Wiki

David Walston

2790stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

David Walston (znany bardziej jako Duży Dave) – postać, występująca w Assassin's Creed III.

Assassin's Creed III Edytuj

Ratonhnhaké:ton spotkał po raz pierwszy, wędrując przez las Troya na pograniczu. Został on pojmany przez oddział Czerwonych kubraków i miał zostać skazany za dezercję z armii. Asasyn zabił jego prześladowców, a następnie zaproponował mu osiedlenie się w Osadzie. Duży Dave przyjął propozycję i przeniósł się do Domostwa Davenporta w charakterze kowala.

Jedno z jego pierwszych zleceń dotyczyło nowego noża myśliwskiego, który miał wykonać dla Norrisa. Ów człowiek chciał wręczył go kobiecie jako prezent. Nie mógł go jednak wykonać bez odpowiednich narzędzi. Poprosił więc Ratonhnhaké:tona, by ten podczas wizyty w Nowym Jorku kupił dla niego młot z trzonkiem z kości słoniowej i młot z utwardzonej stali, każdy za dwadzieścia funtów. Po wyjściu ze sklepu Ratonhnhaké:ton przypadkiem podsłuchuje rozmowę dwóch Czerwonych kubraków. Rozmawiali oni o tym, że niebawem dowództwo wyśle kolejny pościg za Davidem. Ratonhnhaké:ton przekazał tę wiadomość Dużemu Dave'owi, który spodziewa się kłopotów.

Duży Dave pomógł w odpędzeniu od Ellen jej męża Quincenta i bandy zbirów.

Niedługo potem angielski zwiad dotarł w miejsce przebywania Dużego Dave'a. Jednego zwiadowcę kowal złapał z pomocą oberżysty – Olivera, jednak drugi uciekł i musiał go zabić Ratonhnhaké:ton. Po powrocie asasyn zobaczył, że drugi żołnierz uciekł, co przepowiadało nieuniknione kłopoty.

Na nieszczęście nie trzeba było długo czekać – Czerwone kubraki przypuściły atak na Osadę, który odparł Ratonhnhaké:ton, Terry, Myriam i Godfrey, a także sam David. Po udanej obronie Duży Dave w końcu był wolny.

David był obecny na weselu Norrisa i Myriam, a także na pogrzebie Achillesa Davenporta. Położył on różę na jego trumnie.

Ciekawostki Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki