Fandom

Assassin's Creed Wiki

Darby O'Callahan

2793strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Darby O'Callahan (1452-1500) – mnich, występujący w Assassin's Creed II, w DLC Bitwa o Forlì.

Assassin's Creed II Edytuj

Darby urodził się na terenach Irlandii, nazwanej przez Anglików "Za Palisadą", czyli dzikim terenem poza ich kontrolą. Spędził dzieciństwo na polowaniach i najazdach na brytyjskie osady.

Wszystko się zmieniło gdy jego celtycki ojciec poślubił katoliczkę. Zmusił go do pracy w polu, zakazał mu najazdów i romansów. Darby określił czas pod zakazami ojca jako piekło na ziemi. Aby od tego uciec, został mnichem, gdyż jego matka opowiadała mu, że mnisi niewiele pracują, ale dużo ucztują.

Wstąpił do zakonu Abbeylara, ale uważał, iż zakon certysów jest dla niego zbyt surowy. Ciągła praca w polu, zero picia, a wszystkie dziewczęta były zakonnicami. Przeszedł do zakonu dominikanów w 1463 roku. Tam nie musiał pracować w polu i mógł zwiedzać Italię oraz "rozmawiać" z pięknymi chłopskimi żonami. W 1493 roku został usunięty z klasztoru za "liczne próby nawracania mieszczan w gospodzie". On sam, jednak uważał, iż jak bardzo ludzie nie chcieli go słuchać na kazaniach, tak bardzo poświęcali mu uwagę w oberży. W 1494 roku w opuszczonym kościele w Romanii założył klasztor poświęcony świętemu Patrykowi. Zmarł sześć lat później na kiłę. Pochowany został obok swojego kościoła na małym cmentarzysku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki