Fandom

Assassin's Creed Wiki

Cyryl z Rodos

2774strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Cyryl z Rodos – członek zakonu templariuszy, dawniej związany z kościołem prawosławnym.

Biografia Edytuj

Spotkanie z asasynami Edytuj

Uczeń włoskiego asasyna usłyszał plotki o tym, że pewien Diakon ma zabić patriarchę. Jako, że nie znali tożsamości planującego zbrodnię zabójcy, wyruszyli na poszukiwania. Po krótkim dochodzeniu dowiedzieli się, że na życie patriarchy czyha Cyryl z Rodos. Odnaleźli go wśród wielu ubranych jak on. Uczeń powiedział do swojego mentora, żeby się rozdzielili. Przez pomyłkę  zabił niewinnego człowieka, a Cyryl uciekł.

Śmierć Edytuj

Później asasyni wyśledzili Cyryla ponownie. Mieli nowy plan. Uczeń odwróci uwagę Cyryla w taki sposób, by ten go gonił. Ezio miał ich śledzić do miejsca zasadzki. Gdy Cyryl i uczeń asasynów znaleźli się na terenie zasadzki, Diakon zaczął bić przeciwnika. Na szczęście mentor uratował swego ucznia, zabijając Cyryla ukrytym ostrzem.

W 2012 roku Abstergo Industries wykorzystało jego sylwetkę do projektu Animi. Stał się on jednym z awatarów w programie treningowym i znany był pod nazwą Diakon.

Ostatnie słowa Edytuj

  • Cyryl: Co chcesz usłyszeć, asasynie? Że żałuję swoich związków? Nigdy. Rzym opuścił nas wtedy, gdy go potrzebowaliśmy. Zachód przymknął oko na osmańskiego kolosa. Jak tu się dziwić, że zwróciłem się ku ludziom bardziej honorowym, odważnym i z szerszą perspektywą. Niczego nie żałuję...
  • Ezio: Requiescat in pace. (Spoczywaj w pokoju.)

Więcej z Fandomu

Losowa wiki