Fandom

Assassin's Creed Wiki

Chichén Itzá

2790stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Chichén Itzá
  • Miejsce
Chichén Itzá (AC3L) (by Kubar906).png
  • Widok na Chichén Itzá
Informacje polityczne
  • Suwerenny stan:
  • Ameryka Północna, Meksyk
  • Rządzący:
  • Frakcje:
Informacje historyczne
  • Założone przez:
  • Data założenia:
  • IV-VI wiek n.e.

Informacje dodatkowe
  • Flagi:
  • 10x Statuetka Majów

Chichén Itzá – lokacja w Assassin's Creed III: Liberation.

Assassin's Creed III: Liberation Edytuj

Opis i historia Edytuj

Chichén Itzá jest starożytnym miastem Majów, założonym przez nich około IV-VI wieku naszej ery. Zostało ono opuszczone przez ten lud w XV wieku, po tym, jak dwa stulecia wcześniej straciło na znaczeniu.

Architektura, geografia i fauna Edytuj

W Chichén Itzá znajdują się dobrze zachowane zabytki pomajańskie. Miasto znajduje się na półwyspie Jukatan w Meksyku. Templariusze wznieśli tam też zwykłe domostwa dla siebie i ludzi, których tam przywieźli, by znaleźć artefakty pozostawione tam przez Isu. W całym mieście znakomicie zachowała się roślinność: wiele drzew, zarośli i krzewów. W całym Chichén Itzá można znaleźć dziesięć statuetek Majów.

Chichén Itzá w grze Edytuj

W 1769 roku asasynka Aveline de Grandpré odwiedziła Chichén Itzá, podążając tropem templariuszy. Odkryła ona, że jeden z nich, Rafael Joaquín de Ferrer, porywa ludzi z Luizjany i transportuje ich tutaj, by pracowali w wykopaliskach, jednocześnie stwarzając im o wiele lepsze warunki życiowe, do których byli wcześniej przystosowani. Aveline znalazła połowę dysku pozostawionego przez Prekursorów, zabiła de Ferrera, a potem znalazła w Chichén Itzá swoją matkę – Jeanne.

W 1772 roku Aveline powróciła do Chichén Itzá, by znaleźć drugą połowę dysku i jeszcze raz ujrzeć matkę. Jeanne poleciła jej zbadać starą część ruin i wsiąść do starego kanu, by sprawnie operować wśród podtopionych budowli. Asasynka wykonała polecenie matki i odnalazła drugą część dysku.

Ciekawostki Edytuj

  • W grze Ubisoft Entertainment zastosowało błędną nazwę miasta, z ominięciem prawidłowych znaków – zamiast „Chichén Itzá” twórcy zastosowali pisownię „Chichen Itza”, tj. ominęli akcenty.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki