Fandom

Assassin's Creed Wiki

Callum Lynch

2793strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze4 Udostępnij

„Działamy w mroku, w służbie światłości. Jesteśmy asasynami.”
―Callum Lynch[src]

Callum Lynch, przez Sophię Rikkin nazywany Cal (ur. 1979) – amerykański asasyn, potomek hiszpańskiego asasyna Aguilara de Agarorobo oraz francuskiego - Arno Doriana, syn Josepha i Mary Lynch'ów.

Assassin's Creed Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Callum urodził się w 1979 roku jako syn Josepha i Mary Lynch'ów. W 1988 Lynch został zmuszony do oglądania zabójstwa jego matki. Żył w biegu na marginesie społeczeństwa. Dorastał jako przestępca, przez co miał zostać stracony.

Wyrok śmierci Edytuj

„Wczoraj wieczorem o 18.00 zostałeś stracony i uznany za zmarłego. Już nie istniejesz.”
Sophia Rikkin do Calluma Lyncha[src]

Był barmanem. W 2016 roku został osadzony w celi śmierci, za teoretyczne zabójstwo. Jego wyrok śmierci został sfingowany, po czym został uznany za zmarłego. Następnie oddelegowano nieprzytomnego Lyncha do organizacji – Abstergo Industries, gdzie jak twierdzi został osadzony w nietypowym "więzieniu".

Praca dla Abstergo Edytuj

Sophia: "Za chwilę wejdziesz do Animusa. Będziesz widział, słyszał i czuł wspomnienia swojego przodka, który nie żyje 500 lat. "
Callum: "Czego ode mnie chcecie?"
Sophia: "Twoich wspomnień. Witaj w czasach (hiszpańskiej) Inkwizycji."
—Sophia Rikkin do Calluma[src]

Zostaje zmuszony do korzystania z maszyny Animusa (do którego został wprowadzony przez Sophie Rikkin), dzięki której przeżywa wspomnienia swojego hiszpańskiego przodka Aguilara de Agarorobo, który żył za czasów Świętej Inkwizycji. Ów przodek należał do bractwa asasynów. Callum zostaje wplątany w odwieczną walkę asasynów z templariuszami oraz rozpoczyna poszukiwania potężnych i niebezpiecznych artefaktów, zwanych Fragmentami Edenu.

Ćwiczenia Edytuj

Callum przechodzi szkolenie w siedzibie Abstergo, wraz ze współwięźniami (w tym z Moussą). Szkoli się on tam w strzelaniu z łuku. Później zostają mu dane dwa ukryte ostrza.

Sesje w Animusie Edytuj

Callum był zmuszony do korzystania z najnowszego Animusa – Animusa Symulatora. Przez długi czas spędzony w Animusie Lynch zaczął cierpieć na Efekt Krwi, co objawiało się u niego nałożeniem wizji przeszłości Aguilara na wizje rzeczywistości.

Dołączenie do asasynów Edytuj

„Odkrywa przy tym, że jest potomkiem tajnego stowarzyszenia Asasynów. Zdobywa niezwykłą wiedzę i umiejętności, które pozwalają mu stawić czoło okrutnej i potężnej organizacji Templariuszy we współczesnym świecie.”
―Opis ze strony Filmweb.pl

Ciekawostki Edytuj

  • Callum to imię męskie pochodzenia gaelickiego, oznaczające "Gołąb", co jest nawiązaniem do ptasiego motywu w imionach innych ważniejszych asasynów.
  • Lynch po angielsku znaczy lincz. Jest to samosąd (wymierzenie lub wykonanie kary przez osobę nieuprawnioną do tego).
  • Możliwe, że jest Amerykaninem, gdyż nazwisko Lynch jest popularnym amerykańskim nazwiskiem.
  • Jego teoretyczna śmierć nastąpiła dokładnie o godzinie 18:00.
  • Jest grany przez Michaela Fassbendera, który wcielił się też w Aguilara de Agarorobo.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki