Fandom

Assassin's Creed Wiki

Cahin

2701stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Cahin (nieznane – 1503) – członek zakonu templariuszy oraz skorumpowany Francuz, ubrany w strój arlekina. Był bratem Cahy, zwanej Hellequin. Pracował dla Cesare Borgii.

W 2012 roku Abstergo Industries wykorzystało jego wizerunek do Projektu Animi, który miał na celu wytrenowania nowych członków zakonu templariuszy dzięki Efektowi Krwi. Znajdował się w tamtejszej bazie danych jako Arlekin.

Biografia Edytuj

Misja Edytuj

W 1497 roku, Cahin i Caha mieli za zadanie zabić pewnego cudzoziemca (był on królewskiej krwi). Caha odwróciła uwagę tłumów żonglerką swymi dwoma sztyletami, a wtedy Cahin poderżnął cudzoziemcowi gardło. Po ucieczce arlekinów, ich sojuszniczka Fiora Cavazza zabiła świadków.

Śmierć Edytuj

W 1503 roku Fiora Cavazza została zdradzona przez Cesare Borgię, więc przeszła na stronę asasynów. Była kurtyzana założyła drużynę, której zadaniem było odnalezienie i zlikwidowanie Cahina i Cahy, którzy występowali na ulicach Rzymu. Gdy Caha zorientowała się, że asasyni przybyli, rzuciła bombę dymną, by zaalarmować brata. Cahin próbował uciec, ale otoczyło go parę asasynów. Uzbrojony w dwa krótkie sztylety, został zabity przez jednego z czterech przeciwników. Rozwścieczona Caha, próbowała pomścić śmierć brata, próbując uśmiercić Fiorę. Podeszła do swojego brata i zdjęła mu maskę. Wstała, szlochając, a wtedy została postrzelona w głowę bełtem wystrzelonym z kuszy.

W 2012 roku Abstergo Industries wykorzystało jego sylwetkę do projektu Animi. Stał się on jednym z awatarów w programie treningowym i znany był pod nazwą Arlekin.

Więcej w Fandom

Losowa wiki