Fandom

Assassin's Creed Wiki

Café-Théâtre

2774strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Cafe-Theatre (ikona).png
Café-Théâtre
  • Miejsce
Café-Théâtre (ACU) (by Kubar906).png
  • Café Théâtre
Informacje polityczne
  • Suwerenny stan:
  • Rządzący:
  • Frakcje:

Café Théâtre – lokacja w Assassin's Creed: Unity.

Assassin's Creed: Unity Edytuj

Otwarcie tego lokalu nastąpiło w 1759 roku. Jest to sporej wielkości budowla znajdująca się na malutkiej wyspie Île Saint-Louis w Paryżu, której obrzeża opływa rzeka Sekwana. Celem Café Théâtre jest gromadzenie tajnych informacji dla bractwa asasynów, których siedziba znajduje się dokładnie pod tym budynkiem, w podziemiach. Pod wpływem lat budynek stał się zaniedbany i podupadły, jednak asasyn Arno Dorian odnowił go poprzez wykonanie pięciu remontów, dzięki którym zwiększy się liczba klientów, więc również przychód z tej kafejki zostanie zwiększony. Dodatkowo ów asasyn może wykonywać misje zlecane przez właścicielkę tego lokalu.

Działania Edytuj

W sali głównej Café-Théâtre Arno może obejrzeć przedstawienie i napić się kawy. Na górnym piętrze z balkonu w swoim pokoju asasyn może podziwiać panoramę Paryża. W gabinecie zarządcy znajduje się skrzynia z przychodami z lokalu, która stanowiła główne źródło zarobków Arna. W sali treningowej asasyn może szkolić swe umiejętności i uczyć się nowych. W swoim pokoju Arno posiada całą kolekcję listów od Élise. W podziemiach pod Café-Théâtre można znaleźć dokumenty świadczące o jego historii. W zbrojowni pod przybytkiem przechowywana jest księga Nostradamusa oraz zbroja Thomasa de Carneillona. Sprzed kawiarni można pojechać powozem do Wersalu i Franciady.

Renowacje Edytuj

Arno może spotkać się z Charlotte Gouze, członkiem francuskiego bractwa asasynów, który prowadzi ten zakład. Podczas rozmowy, Charlotte zachęca Arna do renowacji budynku, aby uzyskać dużo cennych informacji, jak i do zysku w postaci pieniędzy. Asasyn musi zapłacić odpowiednią kwotę, by wyremontować dane miejsce.

Parter Edytuj

Renowacja parteru pozwoliła na ulepszenie kuchni Café Théâtre, a także, dzięki temu wydarzeniu odkryto tajemny pokój, który został przekształcony w salę klubową. Po tym zdarzeniu odblokuje się nowa misja Café Théâtre.

Hol Edytuj

Wyremontowany hol pozwolił na odkrycie kolejnego sekretnego pokoju, który stanowi galerię pamiątek. Wówczas odblokowuje się kolejna misja Café Théâtre.

Elewacje Edytuj

Dzięki tej renowacji dziedziniec został odnowiony i otwarty. Dzięki temu zostało odblokowane zejście do tuneli, które są połączone z Sanktuarium. Dzięki temu remontowi, Arno może wypełnić zlecenie od właścicielki Café Théâtre.

Górne piętra Edytuj

Remont na piętrach pozwolił na odrestaurowanie konkretnych pokojów w całej kawiarni, pozwolił także na otwarcie sali szkoleniowej, sali trofeów oraz kwatery Arna. Dodatkowo Arno może wykonać kolejną misję Café Théâtre.

Ostatnie szlify Edytuj

Ostatnia renowacja, w której odbył się remont jednego z tuneli. To pozwoliło na podłączenie tegoż tunelu do sieci innych już istniejących tuneli, które znajdują się na wchodzie dzielnicy.

Ciekawostki Edytuj

  • Z Café-Théâtre związane są aż trzy osiągnięcia. Oto one:
Ikona Nazwa Jak uzyskać Punkty Trofeum
ACUA-MasterArchitect.png Wybitny architekt Przeprowadź wszystkie remonty w Café Théâtre. 30 G.png PS3Silver.png
ACUA-RoomWithAView.png Pokój z widokiem Podziwiaj panoramę Paryża z balkonu Arno. 10 G.png PS3Bronze.png
ACUA-PatronOfTheArts.png Mecenas sztuki Obejrzyj przedstawienie w Café Théâtre. 10 G.png PS3Bronze.png

Więcej z Fandomu

Losowa wiki