Fandom

Assassin's Creed Wiki

Brasseur

2755stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Brasseur (ur. ?; zm. 1791) – francuski członek bractwa asasynów działający podczas rewolucji francuskiej.

Biografia Edytuj

Był uczniem Guillaume Beyliera, który dał mu zadanie znaleźć Le Roi des Thunes, zadanie to otrzymało wcześniej dwóch innych asasynów przed nim. Niestety, obecność Brasseura została wykryta przez Roi des Thunes, przez co skrytobójca został zamordowany. Le Roi des Thunes wziął jego pistolet jako trofeum i schował jego zwłoki w razie gdyby miały być przydatne. Zniknięcie Brasseura zostało odnotowane przez jego kolegów, asasynów, którzy podejrzewali, że ​​ma kłopoty. To skłoniło radę asasynów, aby przypisać Arno Dorianowi zadanie odnalezienia i zabicia Roi des Thunes. Arno z powodzeniem znalazł kryjówkę Roi des Thunes, ale jego cel został uprzedzony o jego przyjeździe, a on znalazł zwłoki Brasseura w fotelu. Pomimo zasadzki, Arno był w stanie zabić Roi des Thunes, pomścić martwego towarzysza i odzyskać pistolet Brasseura. Arno oddał pistolet Beylierowi, lecz ten pozwolił mu go używać, by uczcić pamięć poległego.

Więcej w Fandom

Losowa wiki