Fandom

Assassin's Creed Wiki

Bottega di Leonardo a Firenze

2758stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Bottega di Leonardo a Firenze
  • Miejsce
Bottega di Leonardo a Firenze (Baza danych Animusa 2.0.).png
Informacje polityczne
  • Suwerenny stan:
  • Rządzący:

Informacje historyczne
  • Data opuszczenia:
  • 1480 rok

Bottega di Leonardo a Firenze (pl. Warsztat Leonarda we Florencji) – miejsce, w którym Leonardo da Vinci przeprowadzał swoje badania, bądź zajmował się sztuką, podczas jego pobytu we Florencji.

Historia Edytuj

Leonardo zafundował sobie własny warsztat zaraz po zakończeniu swojego szkolenia u Andrei del Verocchio. Tam też wykonywał zlecenia dla szlacheckich rodzin z Florencji, m.in. dla Marii Auditore, która poznała go ze swoim synem, Ezio.
Po egzekucji Giovanniego, Petruccia i Federica Auditore oraz oczernieniu rodziny Ezia, Leonardo ukrył go w swoim warsztacie, gdzie szukał go strażnik. Florencki asasyn uratował swojego przyszłego przyjaciela.
Następnie, Leonardo odszyfrował tam kilka stron kodeksu asasynów, stworzył drugie ukryte ostrze, zatrute ostrze oraz studiował ludzką anatomię.
W 1480 roku, Leonardo otrzymał propozycję przeniesienia swojego warsztatu do Wenecji, z której korzystał i szybko opuścił Florencję.

Ciekawostki Edytuj

  • Ezio mógł wejść do warsztatu Leonarda w misji Cristiny Ostatnia posługa, mimo tego, że Leonardo w niej nie występował, a Ezio nie miał nawet celu tam wchodzić.

Więcej w Fandom

Losowa wiki