Fandom

Assassin's Creed Wiki

Blaney

2701stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Blaney – korsarz i pirat, żyjący podczas złotej ery piractwa.

Biografia Edytuj

Blaney był korsarzem na brytyjskim statku Cesarzu. Kiedy w 1712 roku do załogi dołączył Edward Kenway Blaney postawił sobie za cel znęcanie się nad nim. Gdy w styczniu 1713 roku kapitan Alexander Dolzell przewidział podpisanie traktatu pokojowego między Anglią, a Hiszpanią Blaney był jednym z pierwszych, którzy zdecydowali się zostać piratami. Piraci pod wodzą Dolzella zaatakowali u wybrzeży Afryki statek Królewskiej Kompanii Afrykańskiej. Blaney wraz Edwardem zostali wyznaczeni do pilnowania uwięzionego kapitana statku Benjamina Pritcharda. Pirat zainteresował się wtedy pierścieniem Pritharda ze względu na jego wartość i ukradł go. Tym samym pierścieniem interesował się Edward ze względu na to, że widział już taki u swojego oprawcy. Mężczyźni omal się nie pobili, jednak gdy z zewnątrz dobiegły krzyki pirat zostawił swojego wroga i poszedł sprawdzić co się dzieje. Okazało się że przypłynęli korsarze Edwarda Thatcha. Na pokładzie Cesarza rozegrała się krótka bitwa. Większość piratów się poddała natomiast Blaneya, Edwarda i zastępcę kapitana Trafforda otoczyli wrogowie. Blaney chcąc wkupić się w ich łaski zabił Trafforda i zaczął się kłamliwie tłumaczyć, że nie chciał nigdy zostać piratem. Edward nie mogąc znieść zdrady rzucił się na niego z mieczem mimo, że nie umiał jeszcze dobrze walczyć. Nie uszło to uwadze Thatcha który wysłuchał historii obu żeglarzy i zarządził między nimi pojedynek na pięści, by obaj mieli równe szanse w walce. Po przedłużającym się starciu zdrajca wyciągną nóż chcąc zadźgać Edwarda, w wyniku czego Thatch go zastrzelił.

Więcej w Fandom

Losowa wiki