FANDOM

Black Creek
  • Miejsce
Strumyk w Black Creek 1 by DarknessEyes23.png
Informacje polityczne
  • Suwerenny stan:
  • Rządzący:

Black Creek – jeden z terenów łowieckich na pograniczu oraz jego część.

Na mapie Edytuj

Black Creek znajduje się na północnym zachodzie, graniczy on od południa z Doliną Forge, od północnego wschodu z Kanièn:keh, a od wschodu z Diamond Basin.

Krajobraz Edytuj

Jezioro w Black Creek by DarknessEyes23.png

Jezioro w Black Creek

W Black Creek dominują obszary bagienne. Na jego terenie powstały liczne rzeki i stawy. Można tam zobaczyć również wiele formacji skalnych. Black Creek jest położony na północnym brzegu rzeki Charles. Na wschodnich terenach występują lasy iglaste.

Historia Edytuj

W 1755 roku Brytyjczycy postanowili zaatakować francuski fort na terenie Black Creek – fort Duquesne. Edward Braddock wyruszył więc z ekspedycją, która jednak nie powiodła się, a sam generał zginął. Fort jednak został zajęty w 1758 roku. 

W 1775 roku, po wybuchu rewolucji amerykańskiej Black Creek zostało zajęte przez wojsko kontynentalne.

W 1778 roku Jerzy Waszyngton rozkazał swoim ludziom zaatakować wioskę Kanatahséton. Wojsko wyruszyło przez bagna Black Creek, jednak zostało zneutralizowane przez Connora Kenwaya.

Fauna Edytuj

Łoś w Black Creek by DarknessEyes23.png

Connor polujący na łosia

W Black Creek można znaleźć cztery gatunki zwierząt:

  • Łoś – prawie na całym terenie Black Creek
  • Ryś – w północnej części, w okolicy skał
  • Zając – prawie na całym terenie Black Creek
  • Bóbr – w okolicy akwenów wodnych.

Zagospodarowanie przez człowieka Edytuj

Fort Duquesne (by Kubar906).png

Fort Duquesne

W Black Creek można spotkać mało śladów ludzi. Na wschodzie znajduje się leśniczówka. Rzucającym się w oko obiektem jest fort Duquesne, a obok niego obóz.

Ciekawostki Edytuj

  • Na terenie Black Creek znajduje się Wielka Świątynia. Jeżeli ktoś chce ją znaleźć, musi się kierować na północny wschód (obok terenów Kanièn:keh). Tam znajdziemy dużą jaskinię ze ścianą, którą widział Haytham i Desmond.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki