Fandom

Assassin's Creed Wiki

Bitwa o Forlì

2790stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Assassin's Creed II: Bitwa o Forli (DLC)
  • Gra
Bitwa o Forli.jpg
Informacje
  • Producent:
  • Wydawca:
  • Ubisoft
  • Premiera w Polsce:
  • 28 stycznia 2010
  • Premiera w Europie:
  • 28 stycznia 2010
  • Gatunek:
  • Historyczna, Akcja, Przygodowa
  • Tryby gry:
  • Singleplayer
  • Wymagania wiekowe:
  • PEGI 18.png
  • Platformy:
  • PC
  • Xbox 360
  • PlayStation 3
  • Nośnik:
  • DLC (dodatek do ściągnięcia)
DVD (tylko na PC)

Bitwa o Forlì – jedno z dwóch DLC, które uzupełniają fabułę zawartą w Assassin's Creed II. Jest to jedna z dwóch zepsutych sekwencji pamięci (drugą są Ogniska Próżności). Premiera tego dodatku odbyła się 28 stycznia 2010.

To DLC zawiera sześć wspomnień i jedno dodatkowe, w którym można latać machiną latającą nad Forlì.

Zarys fabularny Edytuj

Ezio Auditore da Firenze wyjechał do Forlì, by ukryć w tamtejszej twierdzy Rajskie Jabłko. Twierdzą zarządza Caterina Sforza, którą włoski asasyn miał już szczęście poznać. Jednak gdy tylko przyjeżdża, okazuje się, że Forlì jest oblegane przez wojska braci Orsi. Ludovico i Checco zostali niegdyś wynajęci przez Caterinę, by zabić jej męża. Teraz wynajął ich Rodrigo Borgia, by odzyskać Jabłko. Szybko wywiązuje się walka. Po jakimś czasie Ezio, Caterina i Niccolò Machiavelli, który towarzyszył asasynowi z Florencji w tej misji dowiadują się, że bracia Orsi porwali dzieci Cateriny, Ottaviano i Biancę. Jako okupu żądają by Ezio oddał im Jabłko i mapę, na której są zaznaczone wszystkie miejsca ukrycia stron kodeksu asasynów. Ezio musi uwolnić dzieci i zabić braci Orsi. Pierwszy ginie Ludovico, który osobiście pilnował Ottaviano na szczycie latarni morskiej. Po powrocie do twierdzy, Caterina mówi Ezio o tym, że Checco ucieka z Jabłkiem. Włoski asasyn rusza w pogoń za złodziejem. W wyniku konfrontacji, która zaistniała przy spotkaniu tych dwóch osób, Checco umiera, a Ezio upada nieprzytomny na ziemię. Jabłko jednak trafia w ręce osoby trzeciej, czyli Girolamo Savonaroli, który za pomocą Jabłka chce zniewolić Florencję.

Wspomnienia, zawarte w tym dodatku Edytuj

  1. Gorące przyjęcie
  2. Ochroniarz
  3. Obrona twierdzy
  4. Ojciec chrzestny
  5. Checco-mat
  6. Daleko pada...

Ciekawostki Edytuj

  • W wersji gry na Xbox 360 wspomnienia zawarte w tym DLC są od razu wplecione w fabułę, bez konieczności kupowania oddzielnego dodatku.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki