FANDOM

Bianca Riario (ur. marzec 1478; zm. 1522) – córka Girolamo Riario i Cateriny Sforzy oraz siostra Ottaviano Riario.

Biografia Edytuj

Wczesne lata Edytuj

W 1484, w wieku 6 lat jej rodzina przeprowadziła się, z powodu wyrzucenia z pracy jej rodziny w Rzymie.

W nowym mieście bardziej przerażające wydarzenia ukształtowały ją. Wkrótce potem w 10. urodziny Bianki, jej ojciec, Girolamo, został pchnięty nożem i zmarł. Zaraz potem została porwana przez Bracia Orsi. Z ich rąk uratował ją Ezio Auditore da Firenze oraz zabrał z powrotem do matki.

Później, kiedy miała 16 lat, podczas gdy wybrała się na polowanie z nowym mężem jej matki, Giacomo Feo to ona miała być świadkiem brutalnej zasadzki i zabójstwa Giacomo.

Późniejsze lata Edytuj

W 1500 matka Bianci, Caterina Sforza została wzięta do niewoli przez Cesare Borgia i najwyraźniej zgwałcona przez Rodrigo Borgia. Cesare w 1502 zabija pierwszego męża Bianci, Astorre III Manfredi. Wyszła za mąż ponownie, tym razem za hrabię, Troilo I de' Rossi, który zmarł w 1521 roku. Rok po śmierci jej drugiego męża popełniła samobójstwo.

Ciekawostki Edytuj

  • Bianca wraz z jej rodzeństwem i Petruccio Auditore są jedynymi dziećmi występującymi w Assassin's Creed II.
  • Jej twarz była modelem w Assassin's Creed: Brotherhood, i była używana przez kilka kobiet, cywilów oraz asasynów-rekrutów.
  • Charakter ma niewątpliwie po matce. Gdy ją porwano nie bała się obrażać strażników, a nawet wytykała im błędy, między innymi, że za mało ludzi ją pilnuje.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki