FANDOM

„Tam dmucha! Wygląda jak góra śniegu! (...) Spójrzcie tylko, jaki jest wielki!”
―Załoga Kawki na widok białego wieloryba[src]
„Biały wieloryb! Rybacy mówią, że to starożytny bóg morza! Potwór, który pochłonął setki statków!”
Alonzo Batilla o białym wielorybie[src]
„Tam dmucha! Wieloryb biały jak śnieg!”
―Załoga Morrigan na widok białego wieloryba[src]

Biały wieloryb (inaczej Kaszalot) – zwierzę, występujące w Assassin's Creed IV: Black Flag , Assassin's Creed: Pirates i Assassin's Creed: Rogue.

Assassin's Creed IV: Black Flag Edytuj

Biały wieloryb jest zwierzęciem morskim żyjącym w Morzu Karaibskim. Jest to jeden z elementów współdzielonych przez społeczność – jeśli jeden gracz odkryje położenie białego wieloryba, informacja o owym miejscu zostaje przesłana do jego znajomych z platformy Uplay. Znacznik znika samoistnie po kilku godzinach lub zabicia kaszalota przez znajomego.

Sposób ataku Edytuj

Dopóki Edward nie rzuci w białego wieloryba harpunem, nie zaatakuje go. Trafiony ucieka, holując niezamierzenie za sobą łódź z Edwardem. Kiedy biały wieloryb przerwie linę, która łączy ją z łodzią, zanurza się na moment pod wodę, by potem znienacka uderzyć, taranując Edwarda.

Trofea Edytuj

Po zabiciu białego wieloryba Edward otrzymuje:

Assassin's Creed: Pirates Edytuj

Biały wieloryb jest zwierzęciem morskim żyjącym w Oceanie Arktycznym. W całej grze występuje wyłącznie jeden osobnik tego gatunku. Ssak ten przed przybyciem piratów terroryzował Eskimosów. Bestia została zabita przez Alonza Batillę.

Ciekawostki Edytuj

  • Za podzielenie się ze społecznością trzema lokalizacjami białego wieloryba gracz wypełnia jedno ze stu wyzwań Abstergo.
Trójkąt od wyzwań Abstergo (ACIVBF)Trójkąt od wyzwań Abstergo (ACIVBF) Podziel się 3 lokacjami białych wielorybów
Ikona wyzwań społeczności 1 (AC4BF) (by Kubar906)
Wydarzenia społecznościowe w Assassin's Creed IV: Black Flag

Skrzynie społecznościoweKrólewskie konwojeBiałe wieloryby

Więcej z Fandomu

Losowa wiki