Fandom

Assassin's Creed Wiki

Bernard Ruddock

2701stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Bernard Ruddock – były angielski asasyn, płatny morderca i współpracownik zakonu templariuszy.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Niewiele wiadomo o jego wcześniejszym życiu. Był on członkiem angielskiego bractwa asasynów, ale został z niego wydalony za zamiłowanie do hazardu i alkoholu. Z powodu olbrzymich długów podjął się on pracy najemnego zabójcy. Mimo wystąpienia z bractwa zachował on swoje ukryte ostrze.

Praca dla templariuszy Edytuj

W 1775 roku został najęty przez rodzinę templariuszy – Carrollów do zabicia innej templariuszki Julie de la Serre. W tym celu udał się on do Paryża i wraz z nieznanym z imienia wspólnikiem zabili woźnicę Julie a ją samą zaskoczyli w ciemnej alejce. Templariuszka jednak zabiła jego wspólnika a on sam, przerażony groźbą śmierci, uciekł.

Powrócił on do Anglii i rozpoczął drugie życie pod fałszywym nazwiskiem Gerald Mowles. w 1788 roku na prośbę Élise de la Serre i Fredericka Weatheralla Carrollowie zaczęli go szukać. Przebywał on w gospodzie Pod Dzikiem na Fleet Street. Tam 6 kwietnia tego roku odnalazła go Élise i ostrzegła przed Carrollami, którzy mogli chcieć go zabić. Poleciła mu ona uciekać, a sama została stawić im czoło.

Współpraca z Élise Edytuj

W 1789 roku nadal posługując się nazwiskiem Gerald Mowles przebywał w w niewielkiej wiosce pod Rouen. Próbował on tam wyłudzić od pewnej starszej pani pieniądze ale został złapany, umieszczony w tutejszym więzieniu i skazany przez miejscowych na śmierć. 14 stycznia tegoż roku Ruddock miał zostać stracony podczas publicznej egzekucji. Gdy egzekucja już się zaczęła do akcji wkroczyła Élise, która przecięła linę na której wisiał i zastraszając ludność prawdziwym wymiarem sprawiedliwości, zmusiła ich by puszczono ich wolno. Dziewczyna przesłuchała go, lecz nie dowiedziała się od niego nic pożytecznego. Ruddock zeznał, że wynajął go przypadkowy człowiek w Café Procope, co było nieprawdą. Obiecał on też dowiedzieć się dla niej kto to był i po upływie sześciu miesięcy poinformować ją o rezultatach śledztwa.

14 lipca 1789 roku Ruddock ponownie ponownie spotkał się z Élise. Odnalazł ją w jej posiadłości w Paryżu. Dotarł tam akurat w momencie gdy dwaj płatni mordercy próbowali ją zabić. Wpadł on do rezydencji z krzykiem, który odwrócił uwagę ostatniego zbira, dzięki czemu Élise go zabiła. Następnie oboje posilili się i napili a Ruddock przekazał dziewczynie fałszywą informację jakoby najął go Le Roi des Thunes. Następnie templariuszka odprawiła go.

Spotkali się jeszcze raz w 1794 roku, kiedy to Élise przekazała mu swój list do Arna Doriana i poprosiła by przekazał go mu tylko w wypadku jej śmierci. Jeśli ta by jednak przeżyła ten miał zniszczyć list.

Śmierć Edytuj

12 września 1794 roku Bernard odnalazł Arna i przekazał mu list z ostatnią wolą Élise. W liście dziewczyna poleciła mu udać się do domku ogrodnika przy swojej dawnej szkole. Arno miał zabrać z niego jej dziennik i listy Haythama Kenwaya, które miały trafić do Ruddocka. Asasyn udał się na miejsce, zabrał swoje rzeczy i ponownie spotkał Ruddocka, który upomniał się o swój spadek. Razem wrócili do domu gdzie przebywali Frederic Weatherall, Hélène i jej mąż Jacques. Były asasyn złapał dziewczynę i zagroził że ją zabije jeśli Weatherall nie podda się i nie pozwoli zabić się bez stawiania oporu. Ruddock wyjawił wtedy wszystkim obecnym, że od początku współpracował z Carrollami i miał zabić Élise. Arno i Frederic próbowali z nim pertraktować, ale nic to nie dało. Agent templariuszy od początku planował zabić ich wszystkich, o czym ci wiedzieli. Został on pozbawiony życia przez pana Weatheralla, który rzucił w niego kordelasem.

Ruddock został pochowany następnego dnia na pobliskim cmentarzu.

Więcej w Fandom

Losowa wiki