Fandom

Assassin's Creed Wiki

Benjamin Pritchard

2718stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Benjamin Pritchard – kapitan statku Kompanii Wschodnio-Afrykańskiej, Amazońskiej Galery i członek zakonu templariuszy.

Biografia Edytuj

W 1713 roku jego okręt wracający z wyprawy do Anglii, został napadnięty przez brytyjskich korsarzy pod dowództwem Alexandra Dolzella. Nie chcąc narażać się na straty w ludziach Postanowił nie wdawać się w walkę z korsarzami i zgodził się pertraktować z kapitanem. Na pokładzie zaprowadzono go do kajuty kapitana gdzie poddano go torturom. W końcu wyjawił swoim oprawcom miejsce przechowywania łupów, a ci zostawili go pod ochroną Edwarda Kenwaya i Blaney'a. Kiedy ten pierwszy chciał przemyć jego rany zauważył pierścień z insygniami templariuszy. Blaney'a również zwrócił uwagę na pierścień, ukradł go jeńcowi, a następnie wyszedł sprawdzić co dzieje się na pokładzie. Wtedy Edward zaczął wypytywać kapitana o pierścień i ludzi którzy takie noszą. Benjamin powiedział mu że to symbol wielkiej władzy i potęgi, obiecuje też naprawić krzywdy wyrządzone mu przez templariuszy i zapewnić bogactwo. Pirat zgadza się i rozcina jego więzy. W tym momencie do kajuty wchodzi Alexander i oznajmia że zbliżają się korsarze. Benjamin zaczyna się chełpić i stwierdza że wszyscy jego piraci zginą na szubienicy. Z zemsty Alexander go zabija.

Więcej w Fandom

Losowa wiki