Fandom

Assassin's Creed Wiki

Augustin Dieufort

2701stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Augustin Dieufort – były niewolnik, przywódca rebelii Maronów oraz kwatermistrz Adéwalé'a na Experto Crede.

Biografia Edytuj

Dzieciństwo Edytuj

Urodził się w 1701 roku na plantacji gdzieś na Saint Dominigue. Jako dziecko został odebrany rodzicom i sprzedany na inną plantacje. Okazało się jednak że jest słaby i niedożywiony więc nie nadawał się do pracy fizycznej. Później sprzedawano go jeszcze kilka razy lecz za każdym z nich okazywało się że nie spełnia on wymagań. Dzięki temu zmienianiu właścicieli Augustin poznał metody działania takich plantacji i dokładnie zaplanował sobie ucieczkę. Dzięki temu był jednym z niewielu dzieci urodzonych na plantacji które dożyły do dorosłości.

Rebelia Edytuj

Po tym jak udało mu się opuścić plantację udał się w góry gdzie znajdowała się kryjówka Maronów. W późniejszym okresie stał się ich przywódcą. W 1735 jego kwatera została zaatakowana przez grupę nadzorców niewolników wysłanych tam z Port-au-Prince. Wielu Maronów poległo a sam Augustin został pojmany w niewolę. Przed klęską uratował ich jednak asasyn i pirat Adéwalé. Uwolnił on Augustina i pomógł zabić nadzorców. Maroni wyposażyli asasyna i pomogli mu w zdobyciu własnego statku Experto Crede. Przez dwa lata był kwatermistrzem na statku asasyna i uczył się od niego sztuki żeglarskiej która mogłaby pomóc maronom w ich rebelii. Uczestniczył w ochronie ekspedycji Louisa Godina przed piratami i nieudanej próbie wyzwolenia okrętu niewolniczego w 1737 roku. Po tym jak Adéwalé opuścił Saint Dominigue, Augustin prawdopodobnie nadal dowodził buntem Maronów.

Więcej w Fandom

Losowa wiki