Fandom

Assassin's Creed Wiki

Auguste Oberlin

2760stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze2 Udostępnij
„Kiedyś robił szyldy dla sklepów w tej dzielnicy, a teraz kłamie dla Borgiów i krzywdzi każdego, kto wejdzie mu w drogę.”
―Żona Auguste opowiada o swoim mężu asasynowi z Florencji.[src]

Augustine "Auguste" Oberlin (1468-1503) – był osobistym kowalem Cesare Borgii i członkiem zakonu templariuszy. Wykonywał broń dla większości agentów Cesare, a także zajmował się szerzeniem propagandy Borgiów na całym terenie Rzymu.

Biografia Edytuj

Praca dla Borgiów Edytuj

Auguste urodził się w Szwajcarii. Był wychowywany na najemnika. Po przeniesieniu się do Rzymu początkowo zajmował się wyrabianiem szyldów sklepowych.
Auguste był zdolnym rzemieślnikiem, umiał tworzyć dobre bronie i rysunki. Pomimo swego brutalnego wyglądu, był to inteligentny i wykształcony człowiek, wiernie oddany swojej pracy. Rzadko opuszczał swój warsztat, co pozwalało mu na nanoszenie poprawek do swych dzieł. Tworzył też plakaty propagandy Borgiów.

Cesare dostarczał mu towary, potrzebne do wyrabiania broni. Ku niezadowoleniu żony Auguste, towary te były dostarczane przez Fiorę Cavazzę, która reprezentowała rzymskie interesy Cesare Borgii. W rezultacie tych ciągłych odwiedzin, relacje małżeńskie Auguste i jego żony osiągnęły stagnację.

Pewnego dnia Fiora zostawiła towary i opuściła dom, w którym przebywały "te dwa warczące na siebie psy".

Śmierć Edytuj

W 1503 roku, Auguste nie wystarczyły słowa podczas kłótni, więc pobił żonę. Kobieta poszła usiąść na ławce w dzielnicy Campagna. Zobaczył ją, płaczącą, asasyn Ezio Auditore da Firenze, który zapytał się ją o to, co się stało. Opowiedziała mu o jego przynależności do zakonu templariuszy i pracy dla Borgiów. Wyjawiła też, jak wywabić jej męża z warsztatu. Ezio musiał zerwać pięć plakatów propagandy Borgiów, rozwieszonych w dzielnicy Campagna. Po wykonaniu zadania, pojawił się zły Auguste, otoczony przez kilku strażników. Po krótkiej walce Ezio zakończył jego życie ukrytym ostrzem.

W 2012 roku Abstergo Industries wykorzystało jego sylwetkę do projektu Animi. Stał się on jednym z awatarów w programie treningowym i znany był pod nazwą Kowal.

Więcej w Fandom

Losowa wiki