Fandom

Assassin's Creed Wiki

Kody do Assassin's Creed: Revelations

Przekierowano z Assassin's Creed: Revelations Kody

2701stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Share

Podobnie jak to miało miejsce w poprzedniej części, kody w Assassin’s Creed: Revelations zostają odblokowane po uzyskaniu stuprocentowej synchronizacji ze wszystkimi wspomnieniami dowolnej sekwencji. Mogą być one jedynie używane w trakcie powtarzania wspomnień.

Aby uzyskać dostęp do kodów, z trybu powtórki należy przejść do ekranu pauzy, a następnie przejść do menu „Opcje”. Tam znajdziemy zakładkę „Kody”. Wybranie jej, wyświetli nam dostępne usprawnienia, które możemy zarówno aktywować jak i dezaktywować.

Ostrzeżenie: Podczas korzystania z kodów, funkcja zapisu stanu gry jest zablokowana.

Dostępne kody Edytuj

Nazwa kodu Wymóg Efekt uzyskiwany po aktywowaniu
Stalowy tyłek 100% synchronizacji sekwencji 2. Postać nie jest podatna na żadne obrażenia.*
Zabawa w zabijanie 100% synchronizacji sekwencji 3. Natychmiastowe zabójstwa podczas walki.
Potężna gildia 100% synchronizacji sekwencji 4. Wszyscy nowo przyjęci rekruci bractwa od razu awansują do rangi asasyna.
Wezwanie wszystkich asasynów 100% synchronizacji sekwencji 5. Brak ograniczeń czasowych związanych z wzywaniem asasynów.

Limit wezwanych maksymalnie siedmiu rekrutów nie zostaje zniesiony. Gdy jeden z asasynów opuści pole bitwy, miernik zostanie natychmiastowo wypełniony.
Stałe ukrycie 100% synchronizacji sekwencji 6. Poziom rozpoznania postaci nie zwiększa się.
Nieskończona amunicja 100% synchronizacji sekwencji 7. Nielimitowana ilość petard, kul i bełtów.

Ciekawostki Edytuj

  • Ukończenie Sekwencji 8 ze stuprocentową synchronizacją odblokuje skórkę Sędziwego Altaïra. Jednakże nie jest traktowana ona jako kod blokujący funcję zapisu gry, gdyż dostęp do niej można uzyskać z menu Odzienia;
  • * Kod "Stalowy tyłek" nie blokuje obrażeń odnoszonych z upadków z bardzo dużych wysokości. Przykładem jest zeskoczenie na ziemię z Wieży Galata, z którą zetknięcie się doprowadzi do natychmiastowej desynchronizacji, pomimo aktywowanego kodu.

Więcej w Fandom

Losowa wiki