FANDOM

Zalążek artykułu
PL Broken-heartedHQ
Ta strona to tylko zalążek i musi zostać rozszerzona. Możesz pomóc Assassin's Creed Wiki przez rozwinięcie jej.

Assassin's Creed III: Liberation
  • Gra
AC3L–okładka
Informacje
  • Producent:
  • Ubisoft Sofia
  • Wydawca:
  • Ubisoft
  • Silnik graficzny gry:
  • Anvil Next
  • Premiera w Europie:
  • 31 października 2012
  • Gatunek:
  • Przygodowa gra akcji
  • sandbox
  • Tryby gry:
  • Single-Player
  • Multi-Player
  • Wymagania wiekowe:
  • PEGI 18
  • Platformy:
  • PlayStation Vita
  • Nośnik:
  • PlayStation Vita Card

Assassin's Creed III: Liberation – gra z serii Assassin's Creed. Wpierw zadedykowana PlayStation Vita w 2012. Światowa premiera gry odbyła się 30 października, zaś europejska dzień później. 15 stycznia 2014 roku ukazała się reprodukcja gry w wysokiej jakości, zatytułowana Assassin's Creed: Liberation HD, dostępna na PC, Xboxa 360 oraz PlayStation 3.

Fabuła Edytuj

Jest rok 1765. Podczas gdy wydarzenia związane z rewolucją rozpalają do białości nastroje na północy, siły hiszpańskie planują przejąć leżącą na południu Luizjanę – lecz ich knowania zostaną dostrzeżone przez Aveline, śmiertelnie niebezpieczną asasynkę, która wykorzysta każdą ze swych niezwykłych umiejętności i niebezpiecznych broni aby ocalić tę ziemię i zamieszkujący ją lud.

Ciekawostki Edytuj

  • Mimo że akcja rozgrywa się w Nowym Orleanie, a nie w trzynastu Koloniach Amerykańskich, to i tak spotykamy w grze Connora. Podczas jednej z sekwencji możemy się w niego wcielić.
  • Jest to jedyna z wielu cześć serii, która nie została wydana po polsku, ale grupa BDIP.pl postarała się o zrobienie spolszczenia. Można je pobrać tutaj.