Fandom

Assassin's Creed Wiki

Assassin's Creed Chronicles: Russia

2701stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Assassin's Creed Chronicles: Russia
  • Gra
ACCR okładka.png
Informacje
  • Producent:
  • Climax Studios
  • Wydawca:
  • Premiera w Polsce:
  • 9 lutego 2016
  • Premiera w Europie:
  • 9 lutego 2016
  • Gatunek:
  • Platformowa, przygodowa
  • Tryby gry:
  • Jednoosobowy
  • Wymagania wiekowe:
  • PEGI 16.png
  • Platformy:
  • Xbox One
  • Playstation 4
  • PC
  • Nośnik:
  • Zawartość cyfrowa do pobrania
  • DVD

Assassin's Creed Chronicles: Russia − gra w 2,5D, która dostępna jest od 9 lutego 2016 z serii Assassin's Creed, która zadebiutowała 9 lutego 2016. Jest to trzecia odsłona z cyklu Assassin's Creed Chronicles. Dostępna jest w sprzedaży cyfrowej, a także na nośniku DVD w wydaniu zbiorczym z Assassin's Creed Chronicles: China i Assassin's Creed Chronicles: India.

Wątek Edytuj

Gra opowiada historię asasyna Nikolaia Orelova, która wydarzyła się w pomiędzy akcją komiksów Assassin's Creed: The Fall i Assassin's Creed: The Chain. Ma to miejsce w roku 1918, podczas rosyjskiej wojny domowej i niepewnych początków ZSRR.

Przed próbą ucieczki z ogarniętej wojną domową Rosji Nikolai będzie musiał wypełnić jedno niezwykle ważne zlecenie dla asasynów – ukraść artefakt z rąk bolszewików, którzy porwali rodzinę carską. W czasie wypełniania owego zlecenia Nikolai będzie świadkiem morderstwa rosyjskiej rodziny cesarskiej i postanowi uratować z rąk rewolucjonistów jedyną członkinię dynastii, która przeżyła – wielką księżną Anastazję Romanową (w którą również można się wcielić). W trakcie ucieczki będzie miał za zadanie bronić Anastazji i artefaktu przed polującymi na nich templariuszami.

Więcej w Fandom

Losowa wiki