Fandom

Assassin's Creed Wiki

Assassin's Creed 1: Desmond

2774strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Assassin's Creed 1: Desmond
  • Komiks
AC1D.png
Informacje
  • Wydawca
  • Autorzy
  • Premiera w USA
  • 30 października 2012
  • Premiera w Europie
  • 11 listopada 2009, 23 listopada 2011 (premiera w Polsce)
  • format
  • 320 x 10 x 233 (mm)
  • ISBN
  • 2918771007
  • Języki
  • Francuski (oryginalny)
  • Polski
  • Angielski
  • Niemiecki
  • Holenderski
  • Liczba stron
  • 48

Assassin's Creed 1: Desmond – pierwszy tom serii komiksów Assassin's Creed opublikowanego przez Les Deux Royaumes, pierwotnie wydany w języku francuskim w dniu 11 listopada 2009 roku, wraz z wydaniem gry Assassin's Creed II. Polska premiera komiksu odbyła się 23 listopada 2011 roku, za pośrednictwem wydawnictwa SQN, natomiast amerykańska premiera komiksu odbyła się najpóźniej – 30 października 2012 roku. Album dostępny jest w językach francuskim (oryginalny), polskim, angielskim, niemieckim i holenderski. Komiks posiada 48 stron i jest dostępny w miękkiej i twardej okładce.

Opis Edytuj

„Komiksy opowiadają o ucieczce Desmonda z Abstergo i jego przyłączeniu się do assasynów, oraz o tym co się wydarzyło, że ekipa musiała uciekać z Rzymu do Monterrigioni. Desmond podczas tej podróży podpina się pod [Animus]]a bez wiedzy Lucy i reszty i odkrywa historię Akwiliusza, Rzymianina który walczył z tymi który walczył z tymi których jeszcze nie nazwano templariuszami. Komiks opowiada nie tylko historię Akwiliusza, ale także tego jak podczas przeprawy do siedziby Ezio Auditore da Firenze, assassini walczą z paroma zasadzkami templariuszy, ale historię tego że to właśnie Desmond jest zdrajcą w drużynie i o tym jak ekipa z którą pracuje nie wierzy w tą możliwość. Komiks jest autorstwa duetu: pisarza Erica Corberyana oraz rysownika Defali Djillali.”
―opis komiksu na stronie Empic.com

Galeria Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki