Fandom

Assassin's Creed Wiki

Assassin's Creed: Renesans

2786stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Assassin's Creed: Renesans – powieść Olivera Bowdena opisująca grę Assassin's Creed II. Zadebiutowała w Stanach Zjednoczonych 23 listopada 2009 roku, a światowa data premiery tej książki nastąpiła dnia 26 listopada 2009 roku.

Opis książki Edytuj

„Poprzysiągłem zemstę tym, którzy zdradzili moją rodzinę. Jestem Ezio Auditore da Firenze. Jestem asasynem...

Młody szlachcic, zdradzony przez panujące rody Italii, wyrusza w poszukiwaniu zemsty. Aby stawić czoła spiskowcom i przywrócić rodzinie honor, będzie musiał poznać sztukę zabijania.
W swojej misji Ezio skorzysta z pomocy światłych umysłów, takich jak Leonardo da Vinci czy Niccolò Machiavelli, świadom, że jego przeżycie zależy od nabytych umiejętności.
Dla swoich sprzymierzeńców stanie się siłą przemian, bojownikiem o wolność i sprawiedliwość. Dla wrogów będzie śmiertelnym zagrożeniem, siejącym postrach wśród tyranów, którzy ciemiężą lud Italii.
Tak rozpoczyna się epicka opowieść o władzy, zemście i spisku.

PRAWDA BĘDZIE SPISANA KRWIĄ”
―Opis z tyłu książki

Niezgodności z grą Edytuj

Książka zawiera dużo drobnych niezgodności z grą. Do największych zaliczają się zmiany nazwisk niektórych postaci np. Duccio de Luca w książce nazywa się Duccio Dovizi, a Cristina Vespucci nosi nazwisko Calfucci. W książce zostały opisane także wszystkie wspomnienia Cristiny z Assassin's Creed: Brotherhood.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki