FANDOM

Assassin's Creed: Odyssey – nadchodząca gra z serii Assassin's Creed, jedenasta chronologicznie względem daty wydania głównych części.

Opis i historia gry przed premierą Edytuj

Pierwsze przesłanki Edytuj

Zapowiedź Edytuj

Gra została zapowiedziana 31 maja 2018 roku – Ubisoft wypuścił tego dnia pierwszy jej teaser.

Pierwsze przecieki Edytuj

Poniższy tekst powstał w oparciu o artykuł na portalu gry-online.pl (© 2018 gry-online.pl).

Na krótko przed międzynarodowymi targami E3 2018 wyciekło wiele szczegółów dotyczących Assassin's Creed: Odyssey:

  • Assassin's Creed: Odyssey osadzone będzie w czasach wojny peloponeskiej, tj. pomiędzy 431 a 404 r. p.n.e.
  • Gracz pokieruje dwoma bohaterami: Alexiosem i Kassandrą, którzy mają być potomkami Isu. Przed rozpoczęciem gry gracz dokona wyboru, czy woli grać postacią męską, czy żeńską.
  • Assassin's Creed: Odyssey ma oferować graczom wybór kwestii dialogowych i samodzielne podejmowanie decyzji, które wpłyną na dalszą rozgrywkę.
  • Świat Assassin's Creed: Odyssey ma być największym w serii.
  • Gracz będzie miał pod kontrolą swój własny środek transportu morskiego. Będzie można go modyfikować, a także obsadzać załogą.
  • Model walki oparty będzie na tym z Assassin's Creed: Origins, jednak gracz będzie miał większą swobodę dostosowywania wyglądu i ubioru postaci.
  • Rozwój postaci nie ulegnie zmianom w stosunku do poprzedniej odsłony serii i w dalszym ciągu będzie on oparty na wykupywaniu różnych umiejętności.

Data premiery Assassin's Creed: Odyssey wyznaczona jest na 5 października 2018 (źródło).