Fandom

Assassin's Creed Wiki

Assassin's Creed: Liberation HD

2701stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Assassin's Creed: Liberation HD
  • Gra
Liberation-okładka.png
Informacje
  • Producent:
  • Ubisoft Sofia
  • Wydawca:
  • Ubisoft
  • Silnik graficzny gry:
  • Anvil Next
  • Premiera w Polsce:
  • 15 stycznia 2014
  • Premiera w Europie:
  • 15 stycznia 2014
  • Gatunek:
  • Akcji
  • Tryby gry:
  • Tryb pojedynczego gracza
  • Wymagania wiekowe:
  • PEGI 18.png
  • Platformy:
  • PC, PS3, Xbox 360
  • Nośnik:
  • DVD

Assassin's Creed: Liberation HD – reedycja Assassin's Creed III: Liberation, gry pierwotnie wydanej na PlayStation Vita, wypuszczona na rynek 15 stycznia 2014 na komputery PC oraz konsole Xbox 360 i PlayStation 3.

Opis Edytuj

Zajawka fabuły Edytuj

Jest to znacznie odświeżona graficznie gra Assassin's Creed III: Liberation. Opowiada ona historię asasynki Aveline de Grandpré, działającej w latach 1765-1777 w Nowym Orleanie, jego okolicach oraz w Chichén Itzá.

Spolszczenie Edytuj

Początkowo gra nie była dostępna w języku polskim, jednak 15 lutego 2015 grupa BDIP.pl postarała się o zrobienie spolszczenia. Można je pobrać tutaj.

Odbiór Edytuj

Assassin's Creed: Liberation HD zostało dość ciepło przyjęte przez krytyków. CD-Action (nr 3/2014) wystawiło tytułowi ocenę 7+/10, serwis gry-online.pl – 7,5/10, eurogamer.pl – 6/10, a gram.pl – 7/10. Wielu krytyków doceniło niską cenę gry (w momencie premiery było to ok. 70 zł), a także dobrze wykonany transfer z PlayStation Vita na inne konsole. Obawy wzbudziła fabuła oraz fakt, iż gra jest krótka. Niepokoiły także problemy techniczne.

Więcej w Fandom

Losowa wiki