FANDOM

Assassin`s Creed Herezja zwiastun

Assassin`s Creed Herezja zwiastun

Assassin's Creed: Herezja (oryginalnie Assassin's Creed: Heresy) – powieść Christie Golden opisująca losy templariusza, Simona Hathawaya. Książka zadebiutowała 26 kwietnia 2017 roku na rynku polskim, za pośrednictwem wydawnictwa Insignis Media. W Stanach Zjednoczonych – 15 listopada 2016 roku.

Opis Edytuj

„Konflikt bez końca. Stary grzech. Nowe objawienie.

Simon Hathaway, członek Wewnętrznego Sanktuarium Zakonu Templariuszy, staje na czele wydziału Badań Historycznych Abstergo Industries, wnosząc do nowej pracy swoje analityczne podejście i chłodne spojrzenie. Ale Simon jest także głodny wiedzy i zafascynowany możliwością bezpośredniego doświadczania historii poprzez wspomnienia swojego przodka, Gabriela Laxarta, który walczył ramię w ramię z legendarną Joanną d’Arc.

Kiedy zaczyna korzystać z nowego modelu Animusa, odkrywa fakty, na które nie był przygotowany: dowiaduje się, jak głęboko sięgają źródła konfliktu templariuszy i asasynów, a także jak wiele gotów był zrobić jego przodek dla ukochanej kobiety. Poznając dawne tajemnice, Simon musi zmierzyć się z odpowiedzią na niebezpieczne pytanie: kto tak naprawdę jest heretykiem, a kto prawowiernym wyznawcą?”
―Opis z tyłu książki

Ciekawostki Edytuj

  • Jedynie polska okładka książki jest inna od reszty.
  • Anglojęzyczne wydanie książki posiada ekskluzywną edycję, która zawiera:
    • twardą okładkę;
    • wywiad zza kulis;
    • wywiad z autorką;
    • szkice do książki, autorstwa Jose Holdera;
    • link do ukrytego szkicu;
    • 20 Ikona Unit, specjalną odznakę oraz 500 XP w serwisie Uplay.

Linki zewnętrzne Edytuj

Galeria Edytuj

Okładki Edytuj

Szkice Edytuj