Fandom

Assassin's Creed Wiki

Assassin's Creed: Altaïr's Chronicles

2716stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Assassin's Creed: Altaïr's Chronicles
  • Gra
ACAC.png
Informacje
  • Producent:
  • Gameloft
  • Wydawca:
  • Ubisoft
  • Premiera w USA:
  • 5 lutego 2008
  • Premiera w Polsce:
  • Brak
  • Premiera w Europie:
  • 11 kwietnia 2008
  • Gatunek:
  • Przygodowa gra akcji
  • Tryby gry:
  • Tryb jednoosobowy
  • Wymagania wiekowe:
  • PEGI 12.png
  • Platformy:
  • Nintendo DS
  • iOS
  • Palm WebOS
  • Windows Phone 7

Assassin's Creed: Altaïr's Chronicles – spin-off serii Assassin's Creed, przeznaczony na Nintendo DS, iOS, Palm WebOS i Windows Phone 7. Światowa i amerykańska premiera gry odbyła się 5 lutego 2008 roku, a europejska 11 kwietnia 2008 roku. Spin-off ten jest prequelem pierwszej gry z serii. Gra jest dostępna jedynie w języku angielskim.

Opis Edytuj

„"Assassin's Creed: Altaïr's Chronicles" to prequel znanej skradanki "Assassin's Creed". Gra została przygotowana na konsolę Nintendo DS. Gracz ponownie wciela się w postać Altaïra. Tym razem akcja toczy się w 1190 r. podczas Trzeciej Krucjaty, w czasach, kiedy młody zabójca nie jest jeszcze członkiem żadnego bractwa. Głównym zadaniem gracza jest odnalezienie tajemniczego obiektu, który rzekomo posiada moc zakończenia wojen pustoszących Ziemię Świętą. Przygoda Altaïra wiedzie przez cztery miasta. Bohater może wykorzystywać szeroki wachlarz trików akrobatycznych, pomagających mu w wypełnianiu misji. W walce z przeciwnikami gracz ma do dyspozycji szereg śmiercionośnych broni, od sztyletów czy mieczy, po prowizoryczne środki wybuchowe. Gra oferuje również wiele minigierek wykorzystujące możliwości dotykowego ekranu konsoli.”
―Opis gry ze strony filmweb.pl

Więcej w Fandom

Losowa wiki