Fandom

Assassin's Creed Wiki

Armaty

2701stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Armaty
  • Broń palna i dystansowa
ACP armaty.png
Informacje techniczne
  • Pojawia się w:
Statystyki
  • Uszkodzenia:
  • Zależy od stopnia rozbudowania
  • Zasięg:
  • Zależy od stopnia rozbudowania
  • Magazynek:
  • Broń jednostrzałowa

Informacje
  • Materiały potrzebne do wyrobienia:

Armaty – broń palna, występująca w Assassin's Creed: Brotherhood, Assassin's Creed IV: Black Flag, Assassin's Creed: Pirates, Assassin's Creed III i Assassin's Creed: Unity.

Assassin's Creed: Brotherhood Edytuj

2 stycznia 1500 podczas bitwy o Monteriggioni asasyn Ezio Auditore da Firenze ostrzeliwał za pomocą armaty siły Borgiów.

Assassin's Creed Chronicles: China Edytuj

W 1532 roku podczas szturmu Mongołów na Wielki Mur Chiński Shao Jun mogła ostrzeliwać z armat fortyfikacje i strażników by odwrócić uwagę i łatwiej dotrzeć do Zhang Yonga.

Assassin's Creed IV: Black Flag Edytuj

Podczas Złotej ery piractwa w latach 1715-1722 kapitan piratów Edward Kenway i jego załoga służąca na pokładzie Kawki używali armat do napadów i ataków na inne statki, czy forty.

Amunicja Edytuj

Assassin's Creed: Pirates Edytuj

Podczas Złotej ery piractwa w latach 1716-1718 kapitan piratów Alonzo Batilla i jego załoga służąca na pokładzie jego okrętu używali armat do napadów i ataków na inne statki, czy forty.

Amunicja Edytuj

Freedom Cry Edytuj

Podczas Złotej ery piractwa i Wojny siedmioletniej w latach 1715-1758 pirat, a następnie kapitan Adéwalé i jego załoga służąca na pokładzie Victoire, a później na także na Experto Crede używali armat do napadów i ataków na inne statki, czy forty.

Amunicja Edytuj

Assassin's Creed: Rogue Edytuj

Ciężkie kule (AC4BF) (by Kubar906).png

Ciężka kula

Podczas Wojny siedmioletniej w latach 1752 - 1760 templariusz oraz kapitan Shay Cormac i jego załoga służąca na pokładzie Morrigan używali armat do napadów i ataków na inne statki, czy forty.

Amunicja Edytuj

Assassin's Creed III Edytuj

W 1778 roku podczas bitwy pod Monmouth asasyn Ratonhnhaké:ton dowodząc grupą patriotów rozprawił się z armią brytyjską za pomocą armaty. W alternatywnej rzeczywistości stworzonej przez Rajskie Jabłko Ratonhnhaké:ton i Kaniehtí:io bronili, za pomocą armaty, miasteczko na Pograniczu przed patriotami.

Amunicja Edytuj

Assassin's Creed: Unity Edytuj

W 1789 roku podczas Marszu Kobiet na Wersal asasyni pod przywództwem Arna Doriana uszkodzili trzy armaty, którymi rojaliści zamierzali rozgromić siły rewolucjonistów. We wrześniu 1792 roku za pomocą armaty ludzie Napoleona pomogli mu i Arno wydostać się z budynku do którego przywiodło ich tajne przejście. 5 października 1795 roku Napoleon dzięki otworzeniu ognia z armat do rojalistów zyskał powszechną popularność.

Podczas oblężenia Paryża rojaliści przejęli kilka armat, które jednak zepsuł im Arno. W nieznanym czasie po przechwyceniu pewnego listu do Robespierre'a, który informował o dostarczeniu Napoleonowi wadliwych armat, w celu zdyskredytowania go, asasyn postanowił uszkodzić również te armaty.

Więcej w Fandom

Losowa wiki