Fandom

Assassin's Creed Wiki

Aquilus

2790stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze9 Udostępnij
PL Swindler.png Mów do rzeczy, templariuszu, albo zamilcz!

Ten artykuł lub jego sekcja jest niekanoniczna. Te niekanoniczne informacje mogą pochodzić z książki, filmu lub gry utworzonej przez firmę Ubisoft lub jedną z jej filii, ale jest potwierdzone, że nie należą one do fabuły Assassin's Creed.

Aquilus – asasyn pochodzenia germańsko-romańskiego. Należał on do bractwa położonego w Lungdunum. Był synem Luciusa oraz przodkiem Desmonda Milesa. Miał żonę Valerie oraz dziecko urodzone po jego śmierci.

W 259 roku, zadaniem Aquilusa było wykonanie zabójstw kilku wysoko cenionych osób w Imperium Rzymskim. Nie mogąc zabić swojego trzeciego celu, Generała Gracchusa, Aquilus spotkał się ze swoim kuzynem Accipiterem – Alamanem, od którego uzyskał starożytny artefakt zwany "Ankh", który poprzednio był w posiadaniu egipskiej bogini Izydy. Po tym jak jego ojciec został zamordowany, a Ankh skradziony przez rzymskiego senatora Caiusa, Aquilus wyjechał z Lugdunum do stolicy Imperium Rzymskiego, szukając zemsty. Po odniesionym sukcesie, wrócił do domu z artefaktem oraz odkrywał więcej swoich umiejętności. Ostatecznie asasyn został stracony przez rzymskich żołnierzy.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki