Fandom

Assassin's Creed Wiki

Antonio Maffei

2793strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
„Niech Ojciec Zrozumienia prowadzi nas... niech prowadzi mnie.”
―Antonio Maffei w liście do Rodrigo Borgii[src]
Antonio Maffei (1450-1478) – ksiądz oraz templariusz. Występuje w Assassin's Creed: Rodowód i Assassin's Creed II.

Biografia Edytuj

Assassin's Creed: Rodowód Edytuj

Pojawia się on w drugiej części filmu, tuż po tym jak Giovanni Auditore da Firenze przechwytuje zaszyfrowany list
Sposkowcy.jpg

Antonio wśród spiskowców

od podejrzanego spiskowca, który mógł być zamieszany w morderstwo księcia Mediolanu. Ma on rozpracować list na polecenie Uberto Albertiego. Po wykonanej pracy Gonfaloniere chwali go za dobrze wykonaną robotę i każe wysłać Giovanniego na kolejną misję. Uberto jednak ostrzega kaznodzieję, by nikomu nie powiedział co zawiera list. W następnej scenie w pałacu Medici Antonio pracuje nad duplikatem listu, by dać Giovanniemu "fałszywkę" i kazać mu go dostarczyć do Rzymu. Giovanniemu nie udaje się schwytać Rodrigo Borgii, a sam wraca do domu z poważną raną. Następnego dnia pojawia się pod Palazzo Auditore ze strażnikami i żąda aresztowania asasynów, lecz syn Giovanniego, Federico tak długo zagaduje straże, by Giovanni mógł uciec.

Assassin's Creed II Edytuj

Jest jednym z konspiratorów wynajętych przez Pazzich do zbicia Lorenzo de' Medici. Uderza go sztyletem, a potem ucieka. W sekwencji 5 we wspomnieniu "Herold miejski" zabija go Ezio.

Ostatnie słowa Edytuj

  • Antonio: Precz, demonie!
  • EzioMiej trochę szacunku dla śmierci, przyjacielu.
  • Antonio: Już ja ci okażę szacunek!
  • Ezio: Nie, to ja tobie. Che tu possa alfine trovare riposo nel corpo e nella mente. (Niech twoje ciało i umysł zaznają wreszcie spokoju). Requiescat in Pace (Spoczywaj w pokoju).

Charakter i osobowość Edytuj

Uważał się za bardzo religijnego i byl poświęcony zakonowi. W ostatnich miesiącach swego życia spodziewał się, że asasyn przyjdzie odebrać mu życie.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki