Fandom

Assassin's Creed Wiki

Antó

2719stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Antó – mistrz kantoru asasynów w Kingston. Polował na rządzącego tam templariusza Kennetha Abrahama.

Biografia Edytuj

W 1715 roku do kantoru Antó przybył młody kapitan piratów Edward Kenway, który poprosił mistrza asasynów o pomoc w odnalezieniu klucza templariuszy. Antó powiedział że dowie się gdzie jest klucz, jeśli ten pomoże mu w obronie kryjówki przed nacierającymi Brytyjczykami. Kenway wykonał zadanie i razem z asasynem ruszył dowiedzieć się, gdzie znajduje się klucz. Okazało się że posiada go sam Kenneth Abraham, templariusz i komendant armii brytyjskiej w Kingston. Antó i jego asasyni z kantoru od lat toczyli walkę z nim i jego oddziałami o kontrolę nad miastem. Mistrz dowiedział się gdzie jest templariusz i razem z Edwardem ruszyli do jego posiadłości. Okazało się że śledzony przez nich oficer to nie Abraham. Mimo to Kenway odnalazł go na podwórzu i zabił. Następnie zabrał klucz i pożegnał się z Antó.

Do następnego spotkania asasyna i pirata doszło w 1722 roku, kiedy Edward przybył do kantoru w celu dowiedzenia się czegoś o swoim celu, Woodesie Rogersie. Antó podał mu kilka wskazówek. Kenway poprosił oprócz tego o wysłanie listu do swojej byłej żony, Caroline. Asasyn zrobił jak kazał kapitan piratów.

Dalsze losy Antó są nieznane.

Więcej w Fandom

Losowa wiki