Fandom

Assassin's Creed Wiki

Amanda Bailey

2701stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

Amanda Bailey – karczmarka w Martha's Vineyard oraz przyjaciółka Roberta Faulknera.

Biografia Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Amanda urodziła się w Karolinie Północnej w 1730 roku. Kiedy miała 14 lat jej matka zmarła, zostawiając ją i jej młodszych braci i siostry samych. 

Poznanie Roberta Faulknera Edytuj

Amanda poznała Roberta Faulknera, gdy była nastolatką i szybko się z nim zaprzyjaźniła. Zaraz potem Faulkner zaginął na swoim statku i wszystko wskazywało na to, że nie żyje. Mimo to Amanda rozpoczęła jego poszukiwania, które okazały się bezowocne. Sama Bailey, tracąc nadzieję na odszukanie przyjaciela, podjęła pracę w karczmie w porcie Martha's Vineyard.  

Rewolucja amerykańska Edytuj

Podczas rewolucji amerykańskiej, Amanda była szpiegiem Armii Kontynentalnej. W 1773 roku, Amanda po wielu latach spotkała swojego zaginionego przyjaciela Roberta Faulknera, który przybył do Martha's Vineyard z Connorem – Indianinem i asasynem, chcąc zatrudnić Davida i Richarda Clutterbuck na oficerów swojego okrętu. W czasie rozmowy z nimi, Connor wdał się w konflikt z tamplariuszami Benjaminem Churchem i Nicholasem Biddlem przebywających wtedy w karczmie. Doszło by do bójki, gdyby nie Amanda, która zdołała załagodzić częściowo sytuację.  

W 1776 roku po raz kolejny Amanda spotkała Roberta i Connora, tym razem na ich statku Aquili. Powiedziała im wtedy o pogłoskach o Nicholasie Biddle'u, który rzekomo pływa od niedawna pod barwami patriotów.

Jej dalsze losy nie są znane.

Więcej w Fandom

Losowa wiki