Fandom

Assassin's Creed Wiki

Alvaro

2701stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Share

„Lód Północy będzie twoim miejscem wiecznego spoczynku!”
Alonzo Batilla do Alvaro[src]

Alvaro (ur. ? w Portugalii; zm. marzec 1717 na Oceanie Arktycznym) − portugalski łowca piratów i nagród, który tropił piratów i zbiegłych niewolników.

Biografia Edytuj

Po raz pierwszy zetknął się z piratem Alonzem Batillą w Cozumel podczas jego wysiłków, by zlokalizować Jumao. Choć Alonzo był niepokorny w poszukiwaniu towarzysza wdał się w konflikt z Alvaro.

Po tym spotkaniu, Alvaro usiłował zapobiec ataku na fort w Isla de la Juventud, za którym stali Alonzo i Aaminah, lecz łowca piratów został pokonany przez Alonzo po tym obiecał swojemu wrogowi, że powróci z silniejszą flotą.

W 1716 roku, Alvaro śledził Batillę i jego załogę do Oceanu Arktycznego, gdzie pirat polował na białego wieloryba. Po spotkaniu mężczyzn doszło do bitwy morskiej, którą Alvaro przegrał, w skutek czego zatonął jego statek, a sam łowca jakby się zdawało w ostatnich chwilach życia rzucił klątwę na kapitana piratów.

Jednak Alvaro przeżył, ale został ciężko poparzony i kompletnie oszalał. W związku z tym, w marcu 1717 roku, Alvaro sprzymierzył się z francuskim admirałem i zastawił pułapkę na Alonzo w Arktyce. Alonzo zniszczył flotę Alvaro, po czym doszło do ostatniego pojedynku pirata z łowcą. Pojedynek ten wygrał Alonzo Batilla.

Ostatnie słowa Edytuj

  • Alvaro: Spójrz, co zrobiłeś mojej twarzy, piracie!
  • Alonzo: Uważam, że znacznie poprawiła... Przyszedłeś mi dziękować, łowcą nagród?
  • Alvaro: Przyszedłem dać wam przedsmak piekła!

Ciekawostki Edytuj

  • Alvaro (Alwar lub Álvaro) to imię męskie pochodzenia germańskiego, oznaczające 'strażnik wszystkiego/wszystkich.

Więcej w Fandom

Losowa wiki