Fandom

Assassin's Creed Wiki

Alan Rikkin

2790stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij

Alan Rikkin – dyrektor generalny Abstergo Industries. Jest ojcem Sophii.

Assassin's Creed (gra) Edytuj

Wysłał do Vidica kilka e-maili zawierających nieco szczegółów na temat Fragmentów Edenu, których istnienie jest wątpliwe – między innymi Święty Graal. Jest jednym z ludzi pojawiających się na końcu gry, kiedy ostatnie wspomnienie Desmonda zostało odczytane. W zakonie templariuszy zajmuje rangę Strażnika.

Assassin's Creed (film) Edytuj

Jest głównym antagonistą w filmie.Nadzoruje odtwarzanie wspomnień Aguilara przez Calluma Lynch'a.Pierwszy raz widać go jak obserwuje odtwarzanie wspomnień głównego bohatera,następnie kłóci się ze swoją córką,że za szybko przewała sesję.Następnie udaje się na spotkanie z innymi wysoko postawionymi templariuszami którzy grożą,że rozwiążą Abstergo jeśli nie znajdzie Jabłko.Później rozmawia z Callumem po czym zaprowadza go do pokoju w którym przebywają osoby które stały się niepełnosprawne przez częstą desynchronizację,po czym daję mu ukryte ostrze z którego zginełą jego matka po czym wyprowadza z pomieszczania wszystkich pacjentów i cały personel z wyjątkiem sprawcy zbrodni-ojca Lyncha'a kładąc przy tym ostrze na stole i wychodzi.Kilka godzin później po ostatniej sesji Calluma i odkryciu,że Jabłko znajduje się w grobie Krzysztofa Kolumba odlatuje razem z Sophią uciekając przy tym zbuntowanym obiektą.Po zdobyciu fragmentu edenu udaje się na zlot Templariuszy w Londynie gdzie prezentuje znalezisko.Podczas przemowy przez kulisy zakrada się Lynch,zachodzi od tyłu mistrza templariuszy i podrzyna mu gardło przy okazji zabierając artefakt.

Charakter Edytuj

Alan ma za nic ludzkie życie – najważniejsze są dla niego Fragmenty Edenu. Nie obchodzi go nic poza wynikami. Żąda od Vidica szybkich rezultatów, zapewnia, że dostarczy mu inne Obiekty, jeśli będzie trzeba. Obiekty, z których pamięci nie dało się niczego odczytać, albo od których dostał potrzebne informacje, każe zabijać.

Ciekawostki Edytuj

AC1 Rikkin Leaving.png

Alan w Assassin's Creed

  • Rikkin pojawia się w intro Assassin's Creed III, jako jeden z mężczyzn w garniturach stojących obok Vidica.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki