Fandom

Assassin's Creed Wiki

Aita

2786stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
„Aita zgłosił się na ochotnika, aby zobaczyć, czy można to zrobić. Aita, mój mąż, moja miłość.”
―Juno[src]

Aita – członek Pierwszej Cywilizacji i mąż Juno. Był architektem obserwatorium i jego nadzorcą. Po jego śmierci Juno pracowała nad sprowadzeniem go z powrotem do życia i udało jej się zreinkarnować go kilka razy w ciągu tysiącleci, między innymi w ciele Robertsa.

Biografia Edytuj

Po wybuchu buntu człowieka w 2296 E.I. Aita pomógł Juno, Minerwie i Jupiterowi znaleźć rozwiązanie podane przez nich w Wielkiej Świątyni w celu zapobieżenia Pierwszego nieszczęścia, które był w stanie zrobić aż co czwarty badany roztwór.

Po trzech pierwszych próbach zapobiegania Katastrofy Juno i inni starali się uratować ich za pomocą mniejszych proporcji. Czwartym rozwiązaniem było wewnętrzne zmienienie ciał, żeby przeżyć przyszły, wrogi świat. W celu przetestowania tego rozwiązania musieli mieć żywy obiekt badań, a Aita zgłosił się ochotnika. Testowany roztwór pogorszył umysł Aita, jego ciało przetrwało, ale umysł stał się kruchy.

Aita poprosił żonę, żeby zakończyła jego cierpienie i Juno niestety spełniła jego prośbę zabijając go. Pomimo jego śmierci, Juno odniosła pewne sukcesy. W ciągu następnego tysiąclecia Aita reinkarnował się w ciałach różnych ludzi, znanych jako Mędrcy, takich jak Bartholomew Roberts i John Standish, dając im swój wygląd i wspomnienia.

Reinkarnacje Aity Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Niektóre wcielenia Aity nosiły naszyjnik z wizerunkiem nieznanej kobiety (prawdopodobnie Juno).
  • Jeden z templariuszyOjeda tak samo, jak Mędrcy miał jedno jasne i jedno ciemne oko, lecz nie jest potwierdzone, czy jest Mędrcem.
  • W jednym czasie mogło żyć nawet dwóch Mędrców na raz (np. John Standish i syn Desmonda).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki