Fandom

Assassin's Creed Wiki

Adad

2758stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Adad – robotnik, żyjący na początku XVI wieku, pracował dla bizantyjskich templariuszy.

Bibliografia Edytuj

Około 1510 Adad został zatrudniony przez Bizantyjczyków do pracy dla nich w Masjafie. Nie wiedząc, czego dokładnie szukać, Adad stracił cały rok na lokalizację przedsionka do biblioteki Altaïra. Po tym osiągnięciu próbował przebić się przez drzwi, jednak przez trzy miesiące nie był w stanie zrobić najmniejszej rysy w kamieniu, który wydawał się twardszy niż stal.

W marcu 1511 roku przedsionek został odkryty przez asasyna Ezia Auditore, który również starał się wejść do biblioteki. Asasyn zabił strażników nadzorujących pracę Adada, a potem zwrócił się do niego dla informacji. Adad powiedział mu wszystko, co wiedział, ujawniając, że kapitan templariuszy miał pewien dziennik, który zawierał informacje na temat kluczy do biblioteki.

Ezio kazał mu opuścić Masjaf i rozpocząć pracę z uczciwymi ludźmi. Adad odpowiedział, że chciałby, ale obawia się odwetu templariuszy. Aby obejść go asasyn dał mu trochę pieniędzy i zaprowadził go do bezpiecznego miejsca.

Galeria Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki