Fandom

Assassin's Creed Wiki

Abstergo Entertainment

2793strony na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Abstergo Entertainment
  • Gildia, frakcja
200px-Abstergo-SD.png
  • Logo Abstergo Entertainment
Informacje techniczne
  • Przywódca:
  • Siedziba:
  • Miejsca działania:
  • Powiązana z:
  • Religia:
Informacje historyczne
  • Data założenia:
  • 2010
  • Data rozwiązania:
  • Nie zostało rozwiązane
  • Występuje w:
Informacje dodatkowe
  • Znani członkowie:

Abstergo Entertainment – jedna z jednostek terytorialnych Abstergo Industries. Zajmuje się wydawaniem multimediów do użytku konsumentów.

Głównym produktem firmy jest Animus w wersji konsoli do gier, nazwany Animusem Omega, który sprzedawany jest na skalę światową. Dzięki swojemu podstawowemu działaniu, pozwolił on Abstergo Entertainment na wpływanie na opinię publiczną poprzez umieszczone w Animusie wspomnienia genetyczne, oraz podstawowe gry społecznościowe.

Historia Edytuj

Firma została założona w 2010 roku, a jej głównymi produktami były gry wideo, filmy oraz inne media opierające się na genetycznych wspomnieniach. Ich gry były wydawane dzięki partnerstwu zawiązanemu z firmą Ubisoft. Pierwszą z nich byłą wydana w 2012 roku gra Liberation opowiadająca historię asasynki Aveline de Grandpré.

Od roku 2013 praca Abstergo Entertainment skupiła się na projekcie Próbki 17, zawierającej genetyczne wspomnienia Desmonda Milesa, w nadziei, że znajduje się w nich więcej historii, które będzie można wykorzystywać przy przyszłych produktach. Obecnie ich praca skupia się na dwóch projektach – grze Piraci Koszmarów oraz filmie Demony Karaibów – skupiających się na przygodach Edwarda Kenwaya, przodka Desmonda.

Projekty często stawiały czoła grupie hakerskiej Erudito, która ukazywała to, co naprawdę zdarzyło się na sfałszowanych plikach udostępnianych przez Abstergo.

W przyszłości firma ma zamiar utworzyć "stacje z próbkami", w których różne osoby będą mogły oddać własne próbki genetyczne, dzięki czemu Abstergo będzie miało dostęp do większej ilości materiałów potrzebnych przy produkcji gier i innych mediów.

W 2013 roku wszystkie systemy Abstergo Entertainment zainfekował wirus, którego wpuścił "tępak".

Produkty Abstergo Entertainment Edytuj

Znani pracownicy Edytuj

Templariusze Edytuj

Asasyni Edytuj

Ciekawostki Edytuj

  • Budynek Abstergo Entertainment w Montrealu położony jest tam, gdzie na prawdę znajduje się stadion olimpijski.
  • Zanim Olivier Garneau zniknął, w Abstergo Entertainment nie pracował żaden ważniejszy templariusz, mimo ich powiązania z firmą Abstergo.
  • Abstergo Entertainment ma zamiar wydać musical pod tytułem "Czarnobrody".
  • Do budynku Abstergo Entertainment nie wolno wchodzić z bronią, ani wchodzić ze zwierzętami. Co ciekawe tabliczki oznajmiające to wiszą w środku budynku, a nie przy samym wejściu.
  • Na drugim piętrze można znaleźć sporą ilość książek autorstwa Olivera Bowdena (prawdopodobnie wydanych przez Abstergo) z serii Assassin's Creed.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki