Fandom

Assassin's Creed Wiki

Abigail Davenport

2790stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij
Portret Rodziny Davenport - Assassin's Creed III.png

Abigail z mężem i synem

Abigail Davenport (1721 - 1755) – była niewolnica, żona mistrza asasynów Achillesa Davenporta i matka jego syna, Connora.

Biografia Edytuj

W 1744 została zakupiona i sprowadzona z Indii Zachodnich do Qubecu przez władze Francuskie jako żona dla byłego niewolnika i kata Mathieu Leveillego. Małżeństwo nie zostało zawarte ponieważ kat zmarł z powodu choroby jednak przed śmiercią wyjawił jej co wie na temat Tych, Którzy Byli Przed Nami. Została wystawiona na aukcji niewolników gdzie kupił ją John de la Tour i ofiarował jej wolność w zamian za informacje. Mimo, że wcześniej nazywała się inaczej, Francuzi nadali jej imię Angelique-Denise które potem sama zmieniła na Abigail.

W 1755 roku wraz z asasynami wyruszyła do Louisbourga w poszukiwaniu hermetysty Nicolas Courta. Udawała ona wraz z Achillesem niewolników by John sprawiał wrażenie wielce zamożnego. Podczas gdy on i Achilles zawierali znajomości w mieście ona szukała kryjówki Courta. Gdy ją w końcu odnalazła ta była pusta zawierała jednak wskazówkę mówiącą o Kobiecie z Nieba.

Wraz z Achillesem uciekła z Louisbourga przed Brytyjczykami i osiedlili się niedaleko Nowego Jorku by ten mógł szukać dalszych informacji o Kobiecie z Nieba. Później została jego żoną i urodziła mu syna, jednak oboje zmarli w 1755 roku na tyfus. Została pochowana na wzgórzu na terenie Domostwa Davenporta.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki