Fandom

Assassin's Creed Wiki

Żołnierze szeregowi

2701stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Żołnierze szeregowi
  • Gildia, frakcja
Żołnierz.png
  • Brytyjski żołnierz szeregowy

Informacje techniczne
  • Miejsca działania:
  • Powiązana z:

Informacje historyczne
  • Występuje w:
Informacje dodatkowe
Żołnierze szeregowi – słabo opancerzona jednostka wojskowa. Są odpowiednikami zwykłych strażników i piechoty. Stanowią podstawową jednostkę każdej armii. Posługują się tylko i wyłącznie muszkietem.

Cechy Edytuj

Umundurowanie Edytuj

Szeregowcy są umundurowaniu w charakterystyczne dla swoich armii mundury. W armii brytyjskiej noszą czerwone kurtki z białym paskiem, a w armii kontynentalnej niebieskie mundury.

Walka i taktyka Edytuj

Żołnierze ci są najłatwiejszą do pokonania jednostką. Ich taktyka w walce jest następująca - kilku z nich atakuje przeciwników a reszta stoi trochę dalej i próbuje ich zabić strzałami z muszkietów.

Występowanie Edytuj

Żołnierzy szeregowych można spotkać praktycznie wszędzie. Zazwyczaj patrolują ulice miast lub lasy pogranicza. Można ich również spotkać chroniących jakiś konwój lub rozstrzeliwujących skazanych cywili.

Zachowania Edytuj

Zachowania szeregowców są charakterystyczne dla danej dyscypliny jaka panuje w ich wojsku. Żołnierze z armii kontynentalnej, kiedy stracą większość sojuszników, rzucą się do panicznej ucieczki. Ci, którzy jednak służą w armii brytyjskiej, będą stać i walczyć do końca, bez względu na straty.

Ciekawostki Edytuj

Więcej w Fandom

Losowa wiki