Fandom

Assassin's Creed Wiki

Łowcy piratów

2790stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze3 Udostępnij
Łowcy Piratów (ikona) (ACBF) (ACRG).png
Łowcy piratów
  • Gildia, frakcja
AC4 Captured Pirate Hunters.png
  • Łowcy piratów w niewoli Edwarda Kenwaya

Informacje techniczne
  • Miejsca działania:
  • Powiązana z:
  • Religia:
  • Chrześcijaństwo
  • Ateizm

Informacje historyczne
  • Występuje w:
Informacje dodatkowe
  • Znani członkowie:

Łowcy piratów – korsarze, najęci przez brytyjskiego króla, w celu poszukiwania szczególnie groźnych piratów. Występują w Assassin's Creed IV: Black Flag, Assassin's Creed: Pirates i Assassin's Creed: Rogue.

Assassin's Creed IV: Black Flag Edytuj

Łowcy piratów pojawiają się tylko w przypadku podniesienia się rozgłosu Kawki. Im jest większy, tym pływają na lepszych okrętach (np. na liniowcach). Noszą porwane i ciemne ubrania. W ich szeregach pojawiają się podobnie jak w innych frakcjach liczne rodzaje wojsk, takie jak: osiłkowie, oficerowie i zwinni.

Assassin's Creed: Pirates Edytuj

Najemników nie można spotkać na morzu, nawet podczas ciągłego napadania na inne jednostki pływające. Pojawiają się jedynie podczas wspomnień Alonza. Naszą oni eleganckie, niebieskie płaszcze podobne to tych, które noszą marynarze Królewskiej Marynarki Wojennej.

Assassin's Creed: Rogue Edytuj

W czasie wojny siedmioletniej łowcy zostawali wysyłani przez władze tylko w przypadku, gdy któryś z okrętów francuskich lub brytyjskich zbyt często napadał i obrabowywał inne statki. Jeśli taki okręt zaprzestanie grabieży, wtedy jego rozgłos się zmniejszy i łowcy przestaną go ścigać.

Łowcy piratów pojawiają się również na lądzie w postaci łowców nagród. Jeśli Shay Cormac zacznie mordować niewinnych cywilów, wtedy władze nasyłają na niego łowców, by go powstrzymali. W zależności przez kogo zostali wysłani łowcy – czy przez Francuzów, czy przez Brytyjczyków, noszą niebieskie lub czerwone ubrania.

Znani łowcy piratów Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki