Fandom

Assassin's Creed Wiki

Łowca

2701stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Łowca
  • Okręt
Łowca by VectorPS3.png
  • Łowca w bazie danych Animusa Omega
Informacje historyczne
  • Powstały w:
  • Nieznana
  • Zniszczony w:
  • 1718
  • Okres:
  • Występuje w:
Informacje nt. załogi
  • Kapitan:
  • Kwatermistrz:
  • Znani członkowie załogi:
Łowca – jednen z pirackich okrętów, który nawiedzał Indie Zachodnie. Statek ten należał do Charlesa Vane'a.

Charakterystyka Edytuj

Łowca jest pomalowanym na czarno-czerwono brygiem, który posiada poszarpe szare żagle. Jego bandera przedstawiała czaszkę nad dwoma mieczami.

Historia Edytuj

Historia tego okrętu nie jest zbyt dobrze znana, ale wiadome jest, że przed rokiem 1718 został zajęty przez Benjamina Hornigolda. Dla Bena był to jednak za ciężki statek, więc postanowił objąć dowództwo na szkunerze Benjaminie. Łowce oddał w ręce Charlesa Vane'a, a jego kwatermistrzem został Jack Rackham.

Gdy Woodes Rogers zajął Nassau, Łowca i Kawka - bryg Edwarda Kenwaya, przebili się przez blokadę komandora Chamberlaine'a i udali się do Karoliny Północnej, aby przekonać Czarnobrodego do powrotu na Morze Karaibskie. Thatch został jednak zaatakowany przez brytyjską flotę i poległ w bitwie. Jedynie Łowca i Kawka uszli z batalii.

Kenway i Vane powrócili do Indii Zachodnich. Postanowili wtedy zaatakować jeden z okrętów Królewskiej Kompani Afrykańskiej. Był to jednak błąd, gdyż Perła Królewska Afryki zatopiła Łowcę.

Uzbrojenie Edytuj

Łowca posiadał mocny pancerz, który grał dużą rolę podczas bitew. Posiadał on jednak słabą moc ataku, gdyż miał jedynie po 12 dział na każdej burcie. Mała ilość armat skutkowała dużą szybkością okrętu, jednak to nie grało kluczowej roli w bitwie.

Walka Edytuj

Łowca atakował najczęściej działami z burt. Vane jako brawurowy kapitan, często wysyłał go na duże bitwy, co kończyło się ucieczką.

Więcej w Fandom

Losowa wiki