FANDOM

Île de la Cité – lokacja w Assassin's Creed: Unity. Centralna i historyczna część Paryża.

Assassin's Creed: Unity Edytuj

Opis Edytuj

Jest to dzielnica Paryża, na którą składają się zasadniczo dwie wyspy: Île de la Cité oraz Île Saint-Louis, a całość dodatkowo podzielona jest na trzy obszary: Palais de Justice, Cité i Île Saint-Louis. Île de la Cité ulokowana jest w centralnej części miasta, połączono ją z Île Saint-Louis oraz sąsiednimi dzielnicami miasta ośmioma mostami, z czego największy nosi nazwę Pont Neuf.

Architektura Edytuj

Na obszarze Île de la Cité znajduje się wiele obiektów historycznych oraz pełniących ważne funkcje. Najważniejsze przestawiono w tabeli poniżej. Oprócz mnogości budowli sakralnych w dzielnicy znajduje się Palais de Justice – rezydencja królewska w Paryżu, Café-Théâtre oraz kryjówka asasynów, gdzie mieści się ich Rada.

L.p. Ikona Nazwa Krótki opis
1. Notre-Dame (ACU) (by Kubar906) Notre-Dame de Paris Jedna z najstarszych i najbardziej okazała świątynia w mieście.
2. Café-Théâtre (ACU) (by Kubar906) Café-Théâtre Ośrodek życia kulturalnego oraz rezydencja Arna Doriana.
3. Palais de Justice 1 (ACU) (by Kubar906) Palais de Justice Główna siedziba francuskich organów wymiaru sprawiedliwości.
4. Sainte-Chapelle (ACU) (by Kubar906) Sainte-Chapelle Świątynia chrześcijańska stanowiąca integralną część Palais de Justice.
5. Place Dauphine (ACU) (by Kubar906).png Place Dauphine Jeden z placów miejskich.

Sklepy Edytuj

Na terenie Île de la Cité znajduje się dziesięć sklepów.