Fandom

Assassin's Creed Wiki

Élise Lafleur

2701stron na
tej wiki
Dodaj nową stronę
Komentarze0 Udostępnij

Élise Lafleur – postać, występująca w Assassin's Creed III: Liberation. Jest to przemytniczka mieszkająca i działająca na zalewisku Luizjany.

Assassin's Creed III: Liberation Edytuj

Wczesne życie Edytuj

Niewiele wiadomo na temat życia Élise przed tym, jak poznała swojego kompana Roussillona. Wiadomo, że ów człowiek uratował jej życie, a Élise zaczęła od tamtej pory pomagać mu w fachu przemytnika. Wkrótce poznała wszystkie zakamarki zalewiska luizjańskiego, dzięki czemu oprowadzała po nim ludzi.

Konflikt z Mackandalem Edytuj

W 1766 roku przemytnicy musieli zmagać się z ludźmi wiernymi Baptiste'owi, którzy ograniczali ich działania na terenie zalewiska. W pewnym momencie zostali otwarcie zaatakowani przez kultystów. Sytuację uratowała asasynka Aveline de Grandpré, która zabiła wrogów i nawiązała kontakt z Roussillonem i Élise Lafleur.

Élise pomogła Aveline w lokalizacji fałszywego François Mackandala. Oprowadzała ją po obozowiskach wiernemu Baptiste'owi ludzi, których Aveline systematycznie likwidowała. Potem kobiety wyruszyły do San Danje, by dowiedzieć się czegoś o ceremonii, którą miał odprawić Baptiste.

W San Danje kobiety porozmawiały ze starym kapłanem magii voodoo, który obiecał im pomóc. Wyposażył Aveline w zatrute strzałki do dmuchawki, za pomocą których miała zlikwidować fałszywego Mackandala.

Élise i Aveline poszły na ceremonię. Przemytniczka miała zająć się odwróceniem uwagi ludzi Baptiste'a, a Aveline zlikwidować sam cel. Spiskował on z templariuszem Rafaelem Joaquínem de Ferrerem. Plan się powiódł, a przemytnicy znów odzyskali inicjatywę na zalewisku.

Znikający ludzie Edytuj

W 1768 roku Élise ponownie spotkała się z Aveline, by zbadać sprawę tajemniczych zniknięć ludzi z Nowego Orleanu. Élise powiedziała, że widziała na zalewisku kilka konwojów przewożących niewolników. Podejrzenie padło na fort Saint-Jean. Kobiety zaatakowały jeden z konwojów i porozmawiały z niewolnikiem imieniem Chrisfait. Niewolnik zeznał, że Hiszpanie zabierają ich do pewnego miejsca pracy. Nie udzielił jednak konkretnych informacji do do lokalizacji owego miejsca.

Aveline i Élise postanowiły zaatakować fort Saint-Jean. Asasynka wyeliminowała strażników, natomiast przemytniczka osłaniała ją z muszkietu. Akcja się nie udała, gdyż dowódca fortu zbiegł. Élise odeskortowała z fortu uwięzionych ludzi, a Aveline wróciła do Nowego Orleanu.

Plany Diego Vázqueza Edytuj

W 1771 roku Aveline ponownie spotkała się z Roussillonem i Élise. Plan polegał na sabotażu latarni w jednym z fortów Diego Vázqueza – templariusza. Grupa skonstruowała łódź, na którą załadowano zapasy z fortów. Po tej akcji Aveline udała się w drugą podróż do Chichén Itzá.

W 1776 roku gubernator Luizjany poprosił Aveline, Élise i Roussillona, by pomogła w transporcie zapasów przeznaczonych dla patriotów walczących w rewolucji amerykańskiej. Przemytnicy puścili zapasy łodzią, którą ochraniała asasynka.

W 2012 roku Abstergo Industries wykorzystało jej sylwetkę do projektu Animi. Stała się ona jednym z awatarów w programie treningowym i znana była pod nazwą Złodziej.

Więcej w Fandom

Losowa wiki